پخش انواع پودر لباسشویی کیلویی مرغوب

پودر لباسشویی کیلویی کیفیت خوبی دارد و برای شستن انواع لباس، فرش، پتو و غیره مناسب می باشد که با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری می باشد و بر این اساس بسیار مورد توجه مصرف کنندگان و به خصوص مصرف کنندگان عمده مانند خشکشویی ها، بیمارستان ها، هتل ها و غیره می باشد، پخش انواع پودر لباسشویی کیلویی مرغوب توسط عرضه کنندگان معتبر بسیاری انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند با انتخاب بهترین عرضه کنندگان این محصول را با هزینه کمتری تهیه کنند.

پخش انواع پودر لباسشویی کیلویی مرغوب

معرفی محبوب ترین نوع پودر لباسشویی

معرفی محبوب ترین  نوع پودر لباسشویی

محبوب ترین نوع پودر لباسشویی در حقیقت محصولی با بهترین ویژگی ها می باشد که دارای قپرت شویندگی بالایی می باشد و در عین حال به بافت لباس آسیبی نمی رساند و سبب کهنگی و رنگ رفتگی لباس نمی شود، این محصول با توجه به بافت و رنگ انوع لباس فرمولاسیون مناسب و متفاوتی تولید می شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

انواع پودر لباسشویی شامل پودر های آنزیم دار و بدون آنزیم می باشند که هر کدام به سبب ویژگی های مطلوبی که دارند دارای محبوبیت می باشند، پودر های آنزیم دار دارای انزیم های مختلفی مانند لیپاز، پروتئاز، آمیلاز و غیره هستند که قدرت لکه بری این محصول را به میزان چشمگیری افزایش می دهند.

البته پودر های بدون انزیم نیز طرفداران بسیاری دارند که این محصول را به سبب ویژگی های عالی که دارد می پسندند و آن را خریداری می کنند، از ویژگی های خوب این محصول ترکیب شیمیایی کمتر این محصول است و اینکه این پودر لباسشویی با محیط زیست سازگلرتر است و اینکه سبب رنگ رفتگی و آسیب به بافت لباس نمی شود و مصزف کنندگان جهت محافظت بیشتر از لباس، این محصول را انتخاب می کنند، بسیاری از خشکشویی ها جهت محافظت از لباس ها، این محصول را انتخاب می کنند.

بررسی عملکرد پودر لباسشویی آنزیم دار

بررسی عملکرد پودر لباسشویی آنزیم دار

پودر لباسشویی آنزیم دار جهت شستشوی بهتر لباس ها طراحی و تولید می شود و دارای قدرت پاک کنندگی بالایی می باشد، این محصول برای از بین بردن لکه های مختلف مناسب می باشد و در ترکیب آن از آنزیم های مختلفی استفاده شده است تا به طور اختصاص لکه های مختلف را به راحتی حل کرده و برطرف نماید.

آنزیم های لیپاز، پروتئاز، آمیلاز و غیره هر کدام نوع خاصی از لکه ها را از بین می برند و علاوه بر این انواع پودر لباسشویی برای لباس های مختلف رنگی، سفید و لباس های کودکان تولید می شوند تا این محصول برای شستن انواع لباس عملکرد بهتری داشته باشد.

پودر لباسشویی مخصوص لباس های سفید به راحتی انواع لکه و آلودگی را از بافت لباس پاکسازی می کند و آن را تمیز و سفید می سازد و همچنین با کاربرد این محصول لباس های سفید با گذشت زمان تیره نمی شوند و همچنان سفید و درخشان باقی می مانند.

پودر های مخصوص لباس های رنگی برای محافظت از رنگ و بافت لباس های رنگی مناسب می باشد و این محصول به خوبی لباس های رنگی را تمیز می کند و در عین حال از رنگ رفتگی آنها جلوگیری می نماید، لین محصول انواع لکه و آلودگی ها را برطرف می سازد و به بافت لباس آسیبی نمی رساند.

پودر مخصوص لباس های کودکان نیز آلودگی ها را برطرف می نماید و انواع میکروب و باکتری ها را از بافت لباس پاکسازی می نماید و به سبب فرمولاسیون مناسبی که دارد باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست کودکان نمی شود.

نکات مهم در مورد پودر لباسشویی کیلویی

نکات مهم در مورد پودر لباسشویی کیلویی

پودر لباسشویی کیلویی از مواد اولیه باکیفیت و مطابق استاندارد های مناسب تولید می شود و از این رو دارای قدرت پاک کنندگی خوبی می باشد و برای شستشوی انواع لباس، سطوخ مختلف خودرو، فرش و غیره مناسب است، این محصول به سبب عرضه در وزن بالا و هزینه بسته بندی مناسب با قیمت ارزان قابل ریداری می باشد.

این محصول دارای انزیم های مختلف می باشد تا قدرت شویندگی آن افزایش یابد و انواع لکه های چای، سس، چربی، قند و غیره را برطرف می سازد و بر این اساس قدرت چربی زدایی و لکه بری عالی دارد، این محصول قدرت با قدرت لکه بری عالی که دارد برای شستشوی انواع لباس های بیمارستان ها ، کارگران و غیره مناسب است.

این محصول به بافت لباس ها نفوذ می کند و باعث حل شدن آلودگی ها در آب می شود که همراه با آبکشی لباس ها از آنها جدا می شوند، این محصول در دمای پایین نیز قدرت شویندگی خود را حفظ می کند و از آنجایی که آب گرم به بافت لباس آسیب می رساند ،می توان لباس ها را با این پودر لباسشویی در آب سرد نیز با کیفیت مناسب شستشو داد.

این محصول به صورت دستی و ماشینی تولید می شود که نوع دستی دارای کف بیشتری می باشد و به پوست دست آسیبی نمی رساند اما پودر های ماشینی کف کمتری تولید می کنند و دارای قدرت شویندگی بالاتری می باشند، این نوع پودر برای شستشوی لباس ها با دست مناسب نیست و به پوست دست اسیب نمی رساند، این محصول پس از تمیزی لباس ها به آنها لطافت و درخشندگی می بخشد.

قیمت خرید پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

قیمت خرید پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

قیمت پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود و از جمله این عوامل هزینه تولید این محصول می باشد اما خرید عمده این محصول در همه جا یکسان نیست و محصولاتی که به صورت مستقیم به فروش می رسند با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

قیمت این محصول بستگی به کیفیت و برند این محصول دارد و هر چه این محصول دارای کیفیت بالاتری باشد با قیمت بالاتری به فروش می رسد، کیفیت پاک کنندگی این محصول بالا می باشد و بدون اینکه به بافت لباس آسیبی برساند آن را کاملا تمیز می سازد.

عرضه پودر لباسشویی مرغوب به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب از طریق بهترین فروشگاه های آنلاین انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند جهت خرید آسان این محصول با مشاورین تماس گرفته و اطلاعات مناسبی را برای خرید به صرفه این محصول به دست آورند.

پخش پودر لباسشویی به صورت عمده و اینترنتی انجام می گیرد و شرکت ها و فروشندگان معتبر جهت دسترسی آسان خریداران عمده این محصول را از طریق بهترین فروشگاه های آنلاین عرضه می نمایند و مشتریان در شهر های مختلف کشور می توانند این محصول را به صورت اینترنتی و بدون نیاز مراجعه حضوری در حجم معین انتخاب و ثبت سفارش نمایند تا برای انها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما