مرکز پخش پودر لباسشویی صنعتی

منظور از پودر لباسشویی صنعتی چیست؟

طبق تعریف، این صابون به شکل پودر است که برای شستن لباس، ملحفه، حوله و به طور کلی پارچه استفاده می شود. می توان آن را در ماشین لباسشویی یا برای شستشوی دستی استفاده کرد. شوینده پودری یکی از سنتی ترین محلول های شستشو است، با دو مزیت اصلی: مقرون به صرفه بودن و قدرت در برابر لکه های سنگین. این مزایا، در میان دیگر، منجر به محبوبیت دوباره پودر مواد شوینده در سراسر جهان می شود، در حالی که قیمت مناسب آن را به یک محصول بازار مناسب برای کشورهای در حال توسعه تبدیل می کند.

مرکز پخش پودر لباسشویی صنعتی

بهترین پودر لباسشویی صنعتی

بهترین پودر لباسشویی صنعتی جوانب مثبت پودر شوینده

  • توان مالی
  • بسته های قابل بازیافت عالی برای از بین بردن لکه های سنگین
  • خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی
  • ترکیبات اختیاری خاص مانند سفید کننده اکسیژن

مضرات مواد شوینده

  • پودری دوز می تواند پیچیده و گیج کننده باشد
  • فرمول های با کیفیت پایین تر می توانند بقایای خود را باقی بگذارند یا فقط در دمای پایین تا حدی حل شوند
  • بسته به آب و پارگی حساس است
  • بهترین راه حل برای پیش از درمان لکه ها نیست.

آشنایی با انواع پودر لباسشویی صنعتی

آیا پودر شوینده با پودر لباسشویی یکسان است؟

پودر شوینده یک اصطلاح گسترده است که شامل انواع صابون های تولید شده به شکل پودر است. با این حال ، معمولاً به عنوان مترادف مواد شوینده لباس استفاده می شود. در حالی که اکثر فرمول ها هم برای شستن ماشین و هم برای دست مناسب هستند ، برخی از محصولات برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

شوینده پودری برای چه مواردی استفاده می شود؟ پودر شوینده برای از بین بردن لکه ها ، معمولاً از انواع پارچه ها استفاده می شود. این یک گزینه محبوب و مقرون به صرفه برای تمیز کردن پارچه ها است که در بسته های قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست مانند جعبه های مقوایی موجود است.

مواد تشکیل دهنده پودر شوینده چیست؟ پودر مواد شوینده یک ترکیب مصنوعی است که می توان از آن بعنوان صابون ارتقا یافته یاد کرد. قدرت عملکردی آن برای دور زدن برخی مسائل استاندارد که با صابون ها ارائه می شود ، بهبود یافته است. یک پودر لباسشویی معمولی شامل 9 تا 17 ماده ، جامد و مایع است.

ترکیب شیمیایی/فرمول پودر شوینده چیست؟ صابون معمولی مبتنی بر اسیدهای چرب است و توسط ترکیبی از مولکول های مختلف کاربردی می شود. در حالی که یک مولکول صابون آب دوست جذب آب می شود ، انتهای آبگریز مولکول به سمت چربی موجود در خاک کشیده می شود. این مشکل در آب سخت رخ می دهد – مواد معدنی آن با صابون واکنش می دهند و یک کشک نامحلول ایجاد می کنند. که به عنوان رسوب شناخته می شود ، رسوبات قابل مشاهده ای روی پارچه ها برجای می گذارد و باعث سفت و غیر جذاب می شود. هیدروکربن های مورد استفاده در صابون معمولاً منشا گیاهی یا حیوانی دارند ، در حالی که آنهایی که در مواد شوینده پودری استفاده می شوند را می توان از نفت خام تهیه کرد. ترکیب آنها با اسید سولفوریک منجر به مولکولی شبیه اسیدهای چرب موجود در صابون می شود. افزودن قلیایی به مخلوط ، مولکول سورفاکتانت ایجاد می کند.

فرمول های شوینده پودری مدرن شامل چندین نوع مختلف از مواد تشکیل دهنده است. هر یک از عناصر نقش خاص خود را دارد ، در حالی که بسیاری از آنها از یکدیگر برای حداکثر استفاده از خواص فرمول حمایت می کنند.

نکاتی درباره پودر لباسشویی صنعتی

نکاتی درباره پودر لباسشویی صنعتی سه روش معمول برای ایجاد جرم اولیه وجود دارد. یکی مخلوط کن یا فرآیند مخلوط کردن خشک است. مواد داخل دستگاه مخلوط کن مخلوط می شوند و به آرامی روی یک تسمه نقاله تمام می شوند که آنها را به مرحله بعدی یا بسته بندی می برد. راه دیگر ، فرآیند تجمع است ، مشابه آنچه در یک غذاساز اتفاق می افتد. تیغه های تیز توده را خرد کرده و یک پودر خوب ایجاد می کنند ، سپس با مواد مایع اسپری می شود. گرما مایع چسبناک و ژل مانند تولید می کند که در صورت خشک شدن به راحتی خرد می شود. مواد شوینده ایجاد شده توسط این روش با ظاهر متمایز و شبیه به گرانول قابل تشخیص است. روش دوغاب شامل مواد محلول در آب است. یک پمپ دوغاب را در داخل برج خشک کن اسپری می دمد ، جایی که هوای گرم و خشک باعث خشک شدن آن می شود و دانه های شوینده خشک ایجاد می کند. این قابل اطمینان ترین فرایند از این سه است ، بنابراین به شدت توصیه می شود. در این مقاله ، ما همچنین عناصر کلیدی تولید در کارخانه تولید پودر شوینده را می شکنیم .

فرآیند خشک کردن با اسپری مواد شوینده پودری توضیح داده شده است مواد شوینده پودری مدرن شامل یک جرم سبک وزن ، آزاد و پف کرده است. از این نظر ، در مقایسه با فرآیند اختلاط و تجمع خشک ، خشک کردن با اسپری محصول برتر را ارائه می دهد. جرم ایجاد شده از این طریق سبک است ، تقریباً کاملاً کم آب شده و با کمترین خطر مسائلی مانند پخت محصول نهایی مواجه می شود. 1. دست زدن به مواد اولیه قبل از هر چیزی ، لازم است مواد اولیه را به درستی اداره کنید ، و این شامل ذخیره سازی و حمل و نقل است. دو نوع ماده شیمیایی در تولید پودر شوینده وجود دارد: مایع و جامد. بیشتر مواد جامد به صورت پودر ، بسته بندی شده در کیسه های بافته شده ، مانند سودا یا STPP هستند ، در حالی که مایعاتی مانند LABSA یا لیمو کاستیک معمولاً در مخازن ذخیره می شوند. 2. دوز مواد اولیه پس از بارگیری مواد در تانکرهای مناسب ، فرآیند خودکار با اندازه گیری و دوز شروع می شود. برای اطمینان از جریان روان و دقیق ، هر مرحله توسط یک سیستم PLC تحت بررسی اپراتور نظارت و کنترل می شود. همه فرمول ها و جزئیات در حافظه سیستم ذخیره می شوند و به طور خودکار اعمال می شوند. یک تولید کننده متوسط ​​با صدها فرمول از محصولات مارک دار خود گرفته تا دستور العمل های تخصصی تولید قرارداد کار می کند. 3. تهیه و پیری دوغاب پس از دوز بندی و تحویل مواد توسط لوله ها و نوار نقاله ، آنها را مخلوط کرده و یک پودر پایه ایجاد می کنند.

ابتدا ، Crutcher آنها را به طور متوسط ​​تا یک ساعت با آب فرآوری شده مخلوط کرده و مخلوط می کند. سپس دوغاب مخلوط تا نیم ساعت در مخزن پیری به “سن” می رسد. 4. مرحله خشک کردن با اسپری پس از پیری ، پمپ ها شروع به اسپری کردن مخلوط تا بالای برج خشک کن اسپری می کنند. نازل های برج ، قطرات اتمی را تشکیل می دهند ، در حالی که کوره هوای گرم هوای گرم تولید می کند تا آب آنها را بیشتر کم کند. در پایان ، گرانولهای (اسپری) خشک شده با اسپری به انتهای برج می افتند و در آنجا جمع آوری شده و به عنوان پودر پایه ذخیره می شوند. پودر پایه یک محصول نیمه تمام است که فاقد آنزیم ، عطر و لکه های رنگی است. می توان آن را بر اساس نیاز سفارشی کرد ، برای برچسب گذاری خصوصی تحویل داد یا به عنوان پودر لباسشویی فله به فروش رساند. 5. فرآیند تصفیه پس از تبخیر تمام رطوبت ، هوای گرم سرد می شود و باید تخلیه شود. دلیل آن این است که هوای خروجی حاوی بقایای گرد و غبار است. همچنین ، پودر پایه نیاز به فیلتر کردن از طریق مش – مانند صفحه لرزاننده – برای از بین بردن تمام ذرات و خراشهای بزرگ دارد. 6. دوز و مخلوط کردن پس از برج کارخانه پردازش پس از برج تنظیم دقیق پودر پایه را انجام می دهد. مواد افزودنی مانند آنزیم ها ، عطرها ، لکه های رنگارنگ و همه موادی که نمی توانند از طریق خشک شدن اسپری عبور کنند ، اضافه می شوند و با مخلوط اصلی ترکیب می شوند تا یک محصول سفارشی ایجاد شود. پودر به پایان رسید پس از آن به ظروف برای جمع آوری و بسته بندی ماشین آلات بسته بندی نهایی سفر.7. بسته بندی و برچسب زدن در مرحله آخر ، ماشین های بسته بندی دستی و اتوماتیک کیسه ها ، سطل ها و کیسه های بافته شده را با مواد شوینده پودر لباسشویی بارگذاری می کنند .

سازنده ها جزء نهایی هر پودر پایه شوینده هستند. آنها کارایی سورفکتانت را افزایش می دهند ، در حالی که بر مواد معدنی موجود در آب سخت نیز تأثیر می گذارند تا از بارش جلوگیری شود. جدا از آن ، سازندگان می توانند چربی را امولسیون کنند و آن را به گلوله های کوچک قابل شستشو تبدیل کنند. سازندگانی مانند سیلیکات سدیم کار بیشتری را انجام می دهند – آنها می توانند از خوردگی داخل ماشین های لباسشویی جلوگیری کرده و از ایمن بودن فرمول اطمینان حاصل کنند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، این مواد شیمیایی نسخه های مدرن مواد شوینده سنتی ، اسیدهای چرب ، خاکستر و خاکستر هستند. سازنده های قلیایی در اصل نمکهای محلول هستند که اسیدها را خنثی می کنند. آنها با سورفکتانت ها ترکیب می شوند و پایه ای از مواد شوینده را برای از بین بردن لکه ایجاد می کنند. با این حال ، آنها برای تبدیل قدرت اولیه به یک ابرقدرت به مواد دیگر نیاز دارند. مواد شوینده مدرن معمولاً حاوی STPP با قدرت متوسط (تری پلی فسفات سدیم) به عنوان یک سازنده متعادل و همه کاره هستند. اما اجزای قوی مانند سود سوزآور (هیدروکسید سدیم) یا پتاس سوزآور (هیدروکسید پتاسیم) نیز در فرمول ها یافت می شوند. سورفکتانت ها سورفکتانت ها – یا کف کننده ها – مانند LABSA (اسید سولفونیک آلکیل بنزن خطی) به عنوان دومین جزء اصلی به قلیاها اضافه می شوند تا توانایی شستشو آنها را ارتقا دهند.

نقش کلیدی آنها افزایش قابلیت کف دهی فرمول است. با این حال ، سورفکتانت ها همچنین باعث شکسته شدن بیشتر لکه ها می شوند و اجزایی را که به راحتی در آب حل نمی شوند ، از بین می برد. سورفکتانت های آنیونی همیشه در آب سخت خوب عمل نمی کنند و برای حداکثر تمیز کردن پودر مواد شوینده باید با سورفکتانت غیر یونی پشتیبانی شوند . در اینجا ما فقط به چند نمونه معمولی اشاره می کنیم: یکی از متداول ترین سورفکتانت های موجود در بازار SLES قدرتمند (سدیم لوریل اتر سولفات) است . همچنین یکی از معدود سورفکتانت های آنیونی است که تقریباً هیچ اثری در آب سخت از دست نمی دهد. آلفا اولفین سولفونات (AOS) یک سورفاکتانت آنیونی ملایم است که با خاصیت کف شدن بالا و امولسیون کننده قوی ، با عملکرد مناسب در برابر مواد معدنی مشخص می شود. الکل چرب پلیوکسی اتیلن اتر (AEO 9) متعلق به نسل نسبتاً جدیدی از سورفاکتانت های چند منظوره با کارایی عالی است. برای پارچه های حساس تر مانند تنسل و ویسکوز عالی است. Cocamidopropyl Betaine (CAB) سورفکتانت آمفوتریک مایع است. این یک ماده فاقد سولفات با خاصیت تمیزکنندگی و کف کنندگی عالی است که برای استفاده به عنوان سورفکتانت اولیه و ثانویه مناسب است. علاوه بر این ، این یک کار چند منظوره مقرون به صرفه است که می تواند جایگزین عوامل آنیونی شدیدتر شود. Cocamide diethanolamine (CDA) یکی از سورفکتانت های ملایم و غیر یونی با خواص تثبیت کننده و نرم کننده خوب است.

آنزیم ها

بعد، آنزیم ها می آیند. آنزیم های کاتالیزوری صنعت شوینده های لباسشویی را برای همیشه تغییر دادند. این اجزا قدرت فوق العاده ای به شوینده پودر می دهند ، خاکهای خاصی را مورد هدف قرار داده و آنها را به مولکولهای کوچکتر می شکنند تا به راحتی شسته شوند. در حالی که آنزیم های مختلف شوینده هر کدام مزایای خاص خود را دارند ، اما همه آنها زمان شستشو را کوتاه کرده و در دماهای پایین نتایج خوبی را ارائه می دهند. پروتئازها پیشگامان اولین کسانی بودند که در تولید انبوه مورد استفاده قرار گرفتند. لیپازها و آمیلازها به زودی به دنبال آن راه را برای نسل جدیدی از آنزیم ها برای شوینده های بعدی شستشو هموار کردند. امروزه بیوتکنولوژی صنعتی ، پاک کننده های لباسشویی بهبود یافته ، سازگار با محیط زیست و با استحکام صنعتی با پایداری عالی تولید می کن

شناخت بهترین پودر لباسشویی صنعتی

چگونه پودر لباسشویی با کیفیت بالا تهیه می کنید؟

بهترین مواد شوینده پودری ، پودرهای سبک وزن با خواص جریان آزاد عالی هستند. چگالی متوسط ​​توده آنها بین 250-500 گرم در لیتر متغیر است که شامل ذرات توخالی با ابعاد 0.2-2.5 میلی متر است. برج خشک کن اسپری قابل اطمینان ترین روش برای بدست آوردن جرمی با چنین خواصی است.

pH پودر مواد شوینده چقدر است؟ “pH” مخفف “پتانسیل هیدروژن” است که برای اندازه گیری اسیدیته یا قلیایی بودن فرمول شوینده استفاده می شود. اسید و باز دو انتهای مقیاس pH را ایجاد می کنند. متعادل سازی و تکمیل سطح pH پودر مواد شوینده از طریق اصلاح کننده های pH به دست می آید. بیشتر شوینده های مایع ، مایع ظرفشویی ، صابون های زیبایی ، و محصولات مشابه در دسته pH کمی اسیدی تا خنثی قرار می گیرند. برای محصولاتی که باید با سطح pH پوست انسان سازگار باشند ضروری است. از طرف دیگر ، مواد شوینده پودر لباسشویی به طیف مشابه صابون های بار با pH در محدوده قلیایی تعلق دارند.

چگونه pH پودر مواد شوینده را آزمایش می کنید؟ هنگامی که مواد شیمیایی در آب پراکنده می شوند ، سطح pH مخلوط مشخص می کند که آیا این یک ترکیب اسیدی ، قلیایی یا خنثی است.

بازار خرید پودر لباسشویی عطری

بازار خرید پودر لباسشویی عطری بازار خرید پودر دستی فله و پودر رختشویی درجه 1 در کشور بسیار گرم است. شرکت ما از بهترین فروشنگان پودر لباسشویی کیسه ای و پودر آنزیم دار مرغوب و بهترین پودر رختشویی در کشور میباشد و سابقه ای درخشان در زمینه ارائه پودر باکیفیت را دارد.

مرکز فروش پودر لباسشویی عمده

خوشحال می شویم به شما در انتخاب پودر لباسشویی اعلاء ا کمک کنیم. در همین راستا، تیم پشتیبانی سایت ما مجموعه ای از سوالات متداول در مورد مواد شوینده پودری را ارائه کرده است. در حال حاضر در یک پست وبلاگ ترکیب شده است و آماده است تا به شما کمک کند به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین با تماس با پشتیبان سایت میتوانید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بازار عرضه پودر لباسشویی کیسه ای

بازار عرضه پودر لباسشویی کیسه ای بازار جهانی شوینده های لباسشویی طیف وسیعی از محصولات از جمله پودر شوینده، مایع لباسشویی، نرم کننده پارچه و سایر محصولات را از طریق فروشگاه های خرده فروشی آفلاین و آنلاین ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما