مرجع خرید صابون مراغه سیاه

صابون مراغه سیاه معمولا امروزه در عطاری های زیادی دیده می شود جهت جلوگیری از ریزش مو و همچنین رفع شوره سر بسیار موثر بوده و به همین خاطر افراد زیادی خواهان خرید این صابون شگفت انگیز هستند امروزه به خاطر اینکه علاوه بر کارگاه‌های موجود در مراغه کارگاههای دیگری در شهرهای دیگر این صابون را تولید می کنند اما متاسفانه کیفیت صابون مراغه را ندارد تولید کنندگان ما خرید اینترنتی را برای شما میسر کردند.

مرجع خرید صابون مراغه سیاه

مشخصات بهترین صابون مراغه سیاه

مشخصات بهترین صابون مراغه سیاه طبیعی بودن این صابون و مایع دستشویی صحت کوچک در جلوگیری از حساسیت های پوستی بسیار مفید است افراد معمولاً رنگ زرد آن را می شناسند و آن را به نوعی از سفید و سیاه آن با کیفیت تر می دانند اما خوب است اینجا بدانید تنها تفاوت نوع زرد و نوع سفید و سیاه در رنگ آن است و تمام این صابون ها یک کیفیت و یک کاربرد دارند البته صابون مراغه سیاه نسبت به دو نوع دیگر دارای مقداری سدر و آویشن و رنگ حنا است که باعث شده یک شوینده بسیار مناسبی برای رفع شوره سر و تقویت پیاز مو باشد.

سدر و حنا موجود در صابون سیاه خاصیت ضد التهابی دارند و از ریزش مو جلوگیری می کنند استفاده از این صابون در درمان ریزش مو تاثیرات فوق العاده گذاشته است همچنین اویشن در صابون مراغه سیاه وجود دارد که باعث خنک شدن پوست سر میشود از این رو باعث تقویت ریشه مو می گردد و مانع از ریزش مو میشود.

این محصول یک صابون بی بو که تازه به بازار عرضه شده باشد نیست بلکه از صابون های خوشنام قدیمی بازار است که امروزه در بازار با صابون های جدید و لوکس رقابت می کند می‌توان گفت صابون مراغه محبوبترین صابون سنتی کشور است و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است و بسیار طبیعی و ارگانیک می‌باشد. اینکه حرفی از طبیعی بودن صابون گفته می شود به دلیل این است که در این صابون از چربی گوسفند استفاده شده است آلرژی پوست را درمان کرده و ریشه مو را تقویت میکند.

یکی دیگر از کاربردهای جالب صابون‌مراغه در نانوایی سنگک است اگر توجه کرده باشید خمیر نان سنگک شل بوده به هنگام قرار گرفتن در تنور مقدار زیادی سنگ به ان می چسبد و به همین دلیل نانوایان از صابون مراغه استفاده می کنند آن را به تخته چوبی در تنور روی سنگ ها می کشند تا سنگها لغزنده شوند و به خمیر نچسبند.

سفارش عمده صابون مراغه سیاه

سفارش عمده صابون مراغه سیاه نزدیک به ۱۵۰ سال از استفاده افراد از صابون‌مراغه می‌گذرد اما همچنان فرمول ارگانی برای تهیه این محصول حفظ شده است اگر شما قصد خرید صابون مراغه را دارید باید ابتدا به نوع مصرف خود دقت کنید . برای شستشوی دست و صورت و لباس از صابون زرد و سفید استفاده کنید و اگر برای شستشوی موی سر به کار برده میشود از صابون مراغه سیاه استفاده شود.

شما می توانید جهت سفارش صابون مراغه و انواع مایع دستشویی صدفی اوه به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنید البته میتوانید با انجام سفارش عمده صابون مراغه در هزینه خود نیز صرفه جویی کنید.

  • تبلیغات: 
    1. پخش مایع لباسشویی اکو
    2. لیست قیمت صابون رخت شویی در کشور
    3. مرکز فروش عمده شامپو به قیمت تولیدی
    4. مرکز فروش عمده شامپو به قیمت تولیدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما