مراکز خرید صابون عطری بسته بندی

صابون عطری بسته بندی در انواع رایحه و بسته بندی های مختلفی وجود دارد کیفیت آن ها بسیار مرغوب و قابل رضایت است. صابون عطری خوشبو از بهترین صابون ها می باشد و طرفداران زیادی دارد. صابون لوکس یکی از برند های معروف و برتر خارجی است که خریداران بسیاری هم دارد.

مراکز خرید صابون عطری بسته بندی

موارد مصرف صابون عطری بسته بندی

موارد مصرف صابون عطری بسته بندی صابون یک نوع ماده شوینده است که مصرف بسیار بالایی دارد.صابون را می توان باخیال راحت و صرف هزینه کم و مناسب تهیه نمود. صابون ها در انواع واقسام مختلف وجود دارند که هر کدام در زمینه خاصی استفاده می شوند.در کارخانه های تولیدی صابون، طبق ترکیبات مختلفی ساخته می شوند که کارایی شان را مشخص می کنند.بسته بندی صابون ها در زیبایی آن مؤثراست وموجب بهداشت و کارایی بهتر آن ها و همچنین فروش بیشترشان می شود.

صابون عطری تزیینی علاوه بر اینکه رایحه ای ماندگار دارد، از زیبایی خاصی نیز بر خوردار است.این نوع صابون برای استحمام کودکان استفاده می شود زیرا تصاویر زیبای آن کودکان را برای حمام رفتن مشتاق می کند. برای دستشویی هم می توان از این نوع صابون استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده از این نوع صابون در جشن ها و تزیین حمام و استخر ها و مراکز دیگر است.

صابون های فانتزی و حکاکی شده را می توان به عنوان دکوری در اتاق خواب استفاده کرد. این صابون ها در طرح های مختلفی وجود دارند و مناسب برای میز آرایش، حمام، سرویس بهداشتی و تزیین انواع دکوراسیون و هر فضای دیگری، انتخاب به عنوان هدیه و… ‌ استفاده نمود.

صابون های تزیینی در طرحهای مختلفی مانند طبیعت، قلبی، حیوان و گل است. برای گلدان از صابون‌های شاخه‌ای می توان استفاده کرد. رایحه این صابون ها حس شادابی و نشاط را به فرد می بخشد و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد.

صابون های تزیینی از انواع صابون های جدید است که به وسیله ماشین آلات و دستگاه های خاصی در کارخانه های صنعتی تولید می شود.

فواید استفاده از صابون عطری

فواید استفاده از صابون عطری استفاده از صابون عطری برای دست،صورت وبدن با انواع رایحه وجود دارد که باعث نرمی و لطافت پوست می گردد و به هیچ وجه باعث حساسیت پوستی نمی شود.اين نوع صابون ها، بازگشت باكتريها را متوقف می كند.

صابون های جامد که برای صورت و بدن ساخته شده،تفاوت هایی با یکدیگر دارند،در ترکیبات صابون های صورت، مواد نرم کننده بیشتری وجود دارند. قیمت این نوع صابون ها مناسب است و به مصرف کنندگان پیشنهاد می شود.

صابون های ضد لک و ضد جوش و صابون معطر ایرانی از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار داشته ودارای مجوز بهداشتی می باشند.این صابون ها علاوه بر اینکه مکمل عالی برای درمان لک های پوستی می باشد، برای درمان انواع جوش و آفتاب سوختگی مؤثر است و به حفظ شادابی ورطوبت ولطافت پوست کمک می کند و مناسب شستشوی روزانه است و برای پوست های حساس وخشک استفاده می شود.

صابون خوشبو از ترکیب یک نوع چربی باقلیا به دست می آید و ماده ای دوقطبی است که یک قطب آن مواد محلول در چربی را حل می کند وقطب دیگرآن مواد محلول درآب را حل می کند.به همین دلیل است که خاصیت پاک کنندگی پیدا کرده و با افزودن موادی مانند رنگ های مختلف واسانس های معطر خاصیت پاک کنندگی آن تغییر نمی کند. و همچنین ایجاد رنگ و بوی دلپذیر این نوع صابون طرفداران زیادی را به خود جذب می کند.

آنچه باید در مورد صابون عطری بدانید

آنچه باید در مورد صابون عطری بدانید صابون ها نمک های سدیم یا پتاسیم اسید های چرب هستند که در روغن های گیاهی و روغن حیوانات یافت می شوند.برای تهیه صابون ها مواد اولیه ای لازم است که به سه قسمت تقسیم می شوند: ۱.مواد چرب که از دسته گلیسیرید ها_ اسید های چرب هستند که مهم ترین آنها در تهیه صابون عبارتند از: چربی گاو و گوسفند، روغن نارگیل روغن نخل روغن زیتون و روغن پنبه دانه. هر کدام از این روغن ها در تهیه انواع صابون ها به کار می رود.

۲. مواد قلیایی که مهمترین آنها هیدروکسید است. دلیل استفاده از هیدروکسید جامد شدن صابون است در صورت مایع شدن صابون از پتاسیم هیدروکسید استفاده می شود.

۳. مواد افزودنی مانند کربنات سدیم، فسفات سدیم وسیلیکات سدیم. این مواد به این دلیل در صابون به کار می روند که خاصیت پاک کنندگی صابون را افزایش دهند، کاربرد صابون را افزایش دهند و پرکردن صابون و ارزانتر تمام شدن آن.

صابون ها از نظر نوع مصرف به چند دسته تقسیم می شوند: ۱. صابون های حمام و دستشویی( در این نوع صابون ها برای رعایت بهداشت پوست بدن و موی سر، مواد قلیایی را کاهش داده و مواد افزودنی که شامل مواد طبیعی و خنثی،مواد معطر، مواد رنگی و مواد نرم کننده پوست به آن اضافه می شود.)

۲.صابون های رختشویی ۳.صابون های طبی ۴.صابون های ویژه آب های سخت ۵.صابون های شفاف.

انواع دیگری از صابون ها وجود دارند که علاوه بر زیبایی باعث معطر نمودن فضاهای مختلف می‌شود مانند سرویس های بهداشتی که بوی آزار دهنده و ناخوشایندی دارند. جنس این نوع صابون ها به طوری است که با برخورد هوا رایحه های دلنشین را به ارمغان می آورد. رایحه این نوع صابون ها از روغن معطر تهیه شده و کاملاً بهداشتی است این نوع صابون ها با رنگ بندی ها و شکل ها و همچنین رایحه ها مختلفی تولید شده و در اختیار خریداران قرار گرفته است.

توزیع عمده صابون عطری خوشبو

توزیع عمده صابون عطری خوشبو قیمت خرید صابون بسته بندی با توجه به ترکیبات به کار رفته در آن متفاوت است. بسته بندی شکل های مختلف این نوع صابون ها متفاوت است و این بسته بندی ها در کارایی و زیبایی صابون ها تاثیر بسیار زیادی دارد. صابون های فله ای معمولاً ارزان قیمت تر از نوع بسته بندی آن ها هستند، زیرا تعداد بسیار بالایی دارند ونیازی به بسته بندی آن ها نیست.

خرید این نوع محصولات به صورت عمده و مستقیم باعث می شود که قیمت آن ارزان تر و به صرفه تر باشد، اما خرید صابون های عطری به صورت جزئی و تکی راههای متفاوتی از جمله مراجعه به فروشگاه ها و عطاری های سطح شهر است. از این نوع فروشگاه ها می توان هر صابونی را با رایحه ای متنوع و متفاوت خریداری کرد.

فروشگاه اینترنتی صابون با فروش صابون های معطر با رایحه ای خوشبو، صابون های تزیینی و انواع دیگر صابون ها در بازار به صورت عمده و جزئی وجود دارد. خریدارانی که قصد تهیه این نوع محصول ها را دارند می‌توانند به سایت ما مراجعه کرده و با مشاهده انواع محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و به خرید آن بپردازند، و با کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن با اطمینان از کیفیت محصول آن را درب منزل تحویل بگیرند.

1

  1. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما