قیمت پودر رختشویی صادراتی

پودر رختشویی صادراتی محصولی باکیفیت است که توسط بهترین برند ها تولید می شود و به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای صادرات انتخاب می شود، بسیاری از خریداران عمده به دنبال خرید مستقیم این محصول هستند تا بتوانند با حذف واسطه ها این محصول را با قیمت ارزان تری تهیه کنند، توزیع بدون واسطه پودر رختشویی صادراتی به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد و به جهت مزایای عالی که دارد مورد استقبال خریداران عمده بسیاری می باشد.

قیمت پودر رختشویی صادراتی

مشخصات کامل پودر رختشویی صادراتی

مشخصات کامل پودر رختشویی صادراتی

پودر رختشویی خوب با توجه به نوع لباس تولید می شود و می توان گفت به طور کلی این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و در عین حال به بافت و رنگ لباس آسیبی نمی رساند، این محصول هر گونه آلودگی را از روی لباس پاکسازی می کند و اثری از آن باقی نمی گذارد.

انواع پودر رختشویی و شوینده های دیگر از قبیل مایع دستشویی راپیدو بهتراست با توجه به نوع لباس انتخاب شود تا بهترین نتیجه را از شستشوی لباس گرفته شود و می توان به طور کلی انواع پودر لباسشویی را به سه دسته شامل پودر لباسشویی ساده مخصوص لباس های رنگی، پودر های رختشویی مخصوص لباس های سفید و پودر مخصوص لباس کودکان انتخاب کرد.

پودر های لباس های رنگ باعث رنگ دهی لباس ها نمی شوند و به همین دلیل مصرف کنندگان می توانند انواع لباس های با رنگ های مختلف را با هم با این نوع پودر شستشو دهند بدون اینکه نگران رنگ دهی لباس ها باشند زیرا این نوع پودر مخصوص لباس های رنگی می باشد که به خوبی آلودگی ها و لکه ها را از روی لباس برطرف می سازد.

پودر های مخصوص لباس سفید لکه ها و آلودگی ها را به خوبی از روی لباس سفید برطرف می کنند و آنها را کاملا سفید و درخشان می کنند و پودر های مخصوص لباس کودکان شویندگی خوبی دارند و در عین حال سبب ایجاد حساسیت برای پوست کودکان نمی شوند..

ویژگی پودر رختشویی صادراتی

پودر های دستی با توجه به کاربردی که دارند با فرمولاسیون مناسبی تولید می شوند تا برای پوست دست حساسیت ایجاد نکنند و همچنین در هنگام شستشوی لباس کف زیادی تولید می کنند، این نوع پودر با برند های برتر قدرت لکه بری و شویندگی مناسبی دارد و با کیفیت خوبی تولید می شود.

پودر های دستی به سرعت در آب حل می شوند و زمان شستشو با کاربرد این نوع پودر کوتاه می باشد که سبب می شود در مدت زمان کوتاه لباس ها شسته شوند و برای پوست دست حساسیت ایجاد نشود و البته قدرت شویندگی مناسبی دارند، این نوع پودر ها از انجایی که برای شستشو با دست تولید می شوند ترکیبات آنها به صورتی است که به پوست آسیبی نمی رسانند.

این محصول قدرت شویندگی ملایمی دارد و تا هم از بافت پارچه محافظت شود و هم به پوست دست آسیبی نرسد و از انجایی که با چنگ زدن لباس ها شستشو می شوند این میزان قدرت شویندگی کافی می باشد و لباس ها در مدت زمان کوتاه به خوبی شسته می شوند.

پودر لباسشویی، پودری مناسب برای شستن لباس ها بوده و وظیفه آن از بین بردن آلودگی ها و کثیفی های موجود در البسه می باشد. با استفاده از این پودر می توان هر گونه لکه و آلودگی و چرک برجای مانده بر روی لباس ها را از بین برده و آن ها را تمیز و درخشان نمود.

 

با توجه به اینکه این روزها شرکت های زیادی در سطح کشور به تولید و ارائه انواع پودر رختشویی پرداخته اند، خوشبختانه نیاز بازارهای کشورمان به بهترین شکل ممکن تامین شده و البته مازاد آن هم در قالب پودر رختشویی صادراتی به خارج از کشور ارسال می شود.

پودر رختشویی صادراتی قدرت زیادی در نفوذ به چربی ها و لکه ها دارد. این پودر بلافاصله پس از رسیدن به آب حل می شود و کف بسیار زیادی هم ایجاد می کند. شما می توانید مقدار کمی از آن را به آب اضافه کرده و تعداد زیادی از لباس ها را به راحتی بشویید.

در بررسی ماندگاری بالای پودر رختشویی صادراتی به این نتیجه رسیده ایم که خوشبختانه این پودرها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. این دست از پودرها در بسته بندی های مناسبی به بازار ارائه می گردند و این بسته بندی ها ضامن حفاظت از کیفیت و تازگی این پودرها است. ماندگاری پودر لباسشویی در صورت نگهداری صحیح از آن به چندین ماه می رسد.

شناخت خصوصیات پودر رختشویی صادراتی

شناخت خصوصیات پودر رختشویی صادراتی همان طور که مستحضرید برای صادرات یک کالا از طریق مرز های گمرکی یک کشور چه به صورت زمینی، هوایی و یا دریایی باید مطابق با قوانین صادراتی آن کشور انجام شود که این قاعده در مورد پودر رختشویی هم صدق می کند بنابراین طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران محصولی که صادر می شود باید مازاد بر مصرف داخل باشد و نیز معرف اقتصادی کشور در زمینه ارائه محصولی بسیار با کیفیت مطابق با استاندارد های بین المللی باشد.

باید اضافه کرد که باید به گونه ای باشد که به اقتصاد جامعه نیز ضرر نزند و راه را برای قاچاق برون مرزی آن هموار نکند، بنابراین با صادر شدن پودر رختشویی با کیفیت عالی در بسته بندی های استاندارد و زیبا با کمترین تعرفه های گمرکی باعث وارد سازی ارز به کشور شده که از آن در جهت تداوم چرخه تولید و نیز توسعه اقتصادی کشور موثر و مفید واقع گردد.

از انواع پودر رختشویی از نظر کارایی باید به انواع آن در شستشوی البسه سفید، رنگی، کودک و غیره اشاره نمود که هر یک بسته به ترکیبات مختلف خود و آنزیم های مخصوص کار شستشو را به راحتی انجام داده و علاوه بر کف کنندگی مناسب و قدرت پاکش بسیار عالی نقش مهمی هم در تثبیت رنگ پارچه و البسه دارد که در میان تنوعی از کیفیت آن، پودر رختشویی دستی 5 آنزیم بسیار مورد پسند واقع شده است.

شایان ذکر است که از ویژگی های این نوع پودر می توان به کف کنندگی مطلوب و مناسب، مناسب شستشو با آب گرم و سرد، قدرت برطرف سازی آلودگی های مثل چربی، خون، کافئین و غیره، آبکشی راحت و اتوکشی بسیار آسان و بسیاری موارد دیگر می باشد که قطعاً به هنگام شستشو نتایج رضایت بخشی به همراه خواهد داشت.

البته ناگفته نماند که وجود این آنزیم ها هیچ گونه تغییر در بافت تار و پود و نیز رنگ پارچه ایجاد نخواهد کرد که این خود گویای وجود ترکیبات موثر و مفید و در نهایت کیفیت بسیار عالی و مطلوب آن خواهد بود که به دنبال آن اطمینان خاطر و رضایت مصرف کننده را به همراه خواهد داشت.

خصوصیات بارز پودر رختشویی صادراتی

ترکیبات شیمیایی اصلی برای تولید پودر رختشویی عبارتند از: آنزیم های رنگی که قدرت تمیز کردن لباسها را نیز افزایش می دهد و شما میتوانید به راحتی آنها را به کار بگیرید و دارای رنگ بندی های مختلفی بوده است که ناظر برخی از مشتریان را به سوی خود جذب می‌کند.

اکسید امین یکی از ترکیبات بسیار مهم و اصلی این محصولات بودند که کیفیت بسیار زیادی داشته و شما می توانید به راحتی لباسهای خود را از این طریق شستشو دهید. فسفونات ها که مشتریان آن را به نام اسیدهای آلی می شناسند در چندین گروه تولید شده و یکی از عوامل موثر بر کیفیت محصولات بوده است که یکی از محصولات کریستالی می باشد.

مهمترین نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این محصول کمک میکند که لکه های بر روی لباس ها از بین برود برای برخی از مشتریان سوال شده است که چه لکه هایی را می‌تواند از بین ببرند باید در پاسخ به تمامی شما عزیزان بگویم که هایی مانند چای قهوه نیز به سرعت از روی لباس با استفاده از این فسفونات ها از بین میرود.

سدیم به مقدار بسیار کم به ترکیبات اصلی پودر رختشویی اضافه می شود که موجب می شود در هنگام شستشو لباس های شما تمیز شود.کربنات های من کمک می کند که قطعات فلزی ماشین لباسشویی شما از بین نرود و کمک می‌کند که پارچه بافت خود را نیز مانند روز اول مستحکم و با قدرت زیاد نگه دارد و از بین نرود که به همین دلیل در برخی از پودرهای رختشویی ماشینی از این کالا استفاده می شود.

پودر رختشویی صادراتی دستی باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا نسبت به برندهای مشابه خود از محبوبیت بهتری برخوردار بوده و ارزش خرید بیشتری داشته باشد چرا که در سطح بازار انواع پودرهای رختشویی عرضه می شود ولی همواره انتخاب بهترین و با کیفیت ترین پودر رختشویی یکی از دغدغه های مشتریان است ویژگی هایی که باعث با کیفیت تر شدن پودر رختشویی می‌شود شامل موارد زیر می باشد:

۱: پودر رختشویی باید بتواند بدون آسیب به الیاف لباس لکه بری فوق العاده از خود نشان دهد در صورتی که به بافت لباس آسیب وارد سازد خسارت به بار آورده و به خصوص در هنگامی که از لباس های گران قیمت استفاده می کنید ممکن است این خسارت ها بیشتر نیز شود و بهتر است از پودری استفاده شود که آنزیم های استاندارد داشته باشد و حداقل آسیب را به بافت لباس ایجاد کند.

۲: پودر رختشویی همچنین باید بتوانند در آب سرد و آب گرم به خوبی عمل کند چرا که از این پودرها به روش دستی استفاده می‌شود و برخلاف ماشین‌ لباسشویی که معمولاً یک درجه از آب وارد ماشین میشود در روش دستی از آب سرد یا آب گرم برای شستشو استفاده می گردد بنابراین باید حداکثر سازگاری را با درجه دمای آب داشته باشد.

توزیع پودر فله آنزیم دار

توزیع پودر فله آنزیم دار

امروزه عرضه کننده پودر رختشویی صادراتی آن را به صورت کیلویی در اختیار مشتریان و متقاضیان متعدد این نوع ماده ارزشمند بهداشتی و شوینده قرار می‌دهد تا آنها با توجه به حجم نیاز و توان مالی خود این محصول را خریداری نموده و به مصرف برساند.

اغلب این عرضه کنندگان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور آن را به بازار های داخلی و خارجی تزریق می نماید که به طور یقین سود و منافع بسیاری را نصیب مراکز خود می نماید. البته ناگفته نماند که عرضه کنندگان، این محصول را به صورت مستقیم و عمده توزیع و پخش می نمایند تا ضمن تامین نیاز بازار داخلی و خارجی بتواند بر حجم عرضه و تقاضای آن و هم چنین افزایش تولیدات آن بیفزایند که یقیناً منافع و سود خالص و مشخصی را برای مراکز خود و نیز کشور به همراه خواهد داشت.

هم چنین است که این عرضه کنندگان انواع و اقسام این نوع پودر را به اقصی نقاط دنیا صادر می کند که دارای طرفداران و علاقه مندان بسیاری در سطح جهانی است و در نهایت آنها با وارد ساختن ارز به کشور توانسته‌اند گام مهمی در جهت رشد و توسعه اقتصادی آن بردارند.

فروش پودر رختشویی دستی 5 آنزیم

پودرهایی که امروزه در بازار مشاهده می کنیم، محصولاتی متنوع هستند که هر کدام از سوی برندی خاص تولید و روانه بازار شده اند. شرکت کیمیا یکی از تولیدکنندگان برتر در این زمینه است که محصولاتی باکیفیت و ارزشمند را به بازارهای کشورمان رسانده و آن ها را برای خرید محصولی عالی ترغیب می سازد.

سفارش پودر رختشویی عمده کیمیا، به صورت عمده هم ثبت می شود. در این صورت می توان هزینه کمتری در ازای خرید پودر رختشویی پرداخت کرده و صرفه جویی در هزینه ها را تجربه کرد. این دست از پودرها به نقاط مختلف از کشورمان ارسال می شود و به راحتی قابل خریداری می باشد.

خرید بهترین پودر آنزیم دار درجه یک صادراتی از طریق این سایت نیز به راحتی امکان پذیر است که شما می توانید آنها را متناسب با نیاز خود تهیه کنید اما باید توجه داشته باشید که پودر دارای بسته‌بندی متفاوت از یک دیگر بوده است که شما باید دقت زیادی داشته باشید تا دچار تردید و اشتباه نشوید و بتوانید به راحتی تصمیم‌گیری کنید و محصولات دلخواه خود را بیابید.

پودر رختشویی ماشینی یکی از محصولات پرطرفدار این بوده است که به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می گردد و این امر میزان فروش این کالا را افزایش داده است که شما می توانید برای به دست آوردن آمارهای دقیق به سایت در حال حاضر نیز مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری نیز به دست آورید.

عرضه پودر فله لباسشویی

عرضه پودر فله لباسشویی فروشنده پودر رختشویی و مایع دستشویی صدفی گلرنگ بسته بندی این محصول را به صورت عمده و به شیوه های مناسب به فروش می رساند و مشتریان عمده می توانند با توجه به امکانات و شرایطی که دارند بهترین و به صرفه ترین روش را برای خرید این محصول انتخاب کنند، پودر رختشویی عمده از تقاضای بالایی برخوردار است و مشتریان عمده از مناطق مختلف کشور خواهان خرید ارزان و به صرفه این محصول هستند.

عرضه پودر دستی فله ای صادراتی به صورت مستقیم با قیمت ویژه و ارزان انجام می گیرد و مشتریان عمده می توانند این محصول را بدون نیاز مراجعه حضوری از طریق بهترین فروشگاه های آنلاین سفارش و خریداری نمایند، پودر رختشویی باکیفیت توسط تولید کنندگان متعددی با برند های متفاوتی تولید می شود و با قیمت بسیار مناسب و ارزان بدون واسطه و به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

پودر دستی ارزان و دیگر نمونه های پودر لباسشویی ارزان را می توان با قیمتی بسیار مناسب در این سایت اینترنتی به راحتی خریداری کرد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید عمده مایع ظرفشویی ارگانیک
    2. مراکز خرید مایع ظرفشویی ۸۰۰ گرمی
    3. خریدار مایع ظرفشویی 800 گرمی مرغوب
    4. عرضه مايع چند منظوره آشپزخانه ٦٥٠ باكيفيت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما