قیمت عمده پودر لباسشویی دستی آنزیم دار

پودر لباسشویی دستی آنزیم دار محصولی با قدرت شویندگی عالی می باشد که به سبب آنزیم های مختلفی که دارد آلودگی ها و لکه های مختلف را به خوبی از بین می برد و اثری از آنها باقی نمی گذارد، قیمت عمده پودر لباسشویی دستی آنزیم دار بسیار مناسب است و این محصول را می توان با برند های مختلف و کیفیت عالی با قیمت بسیار مناسب از بهترین عرضه کنندگان خریداری نمود.

قیمت عمده پودر لباسشویی دستی آنزیم دار

دلیل مرغوبیت پودر لباسشویی انزیم دار

دلیل مرغوبیت پودر لباسشویی انزیم دار

پودر لباسشویی انزیم دار راه حلی آسان برای از بین بردن لکه های مختلف از روی لباس است زیرا آنزیم ها قدرت لکه بری بسیار خوبی دارند و هر نوع لکه مانند چربی ها، کربوهیدرات ها، پروتئین ها را از بافت لباس پاک سازی می کنند، این آنزیم ها به سرعت در آب حل می شوند و مانند یک کاتالیزور عمل می کنند و به همین دلیل در مدت زمان کوتاه لکه های از جنس مختلف را از بین می برند.

با کاربرد آنزیم ها در تولید پودر های لباسشویی کار شستن لباس ها و لکه زدایی از آنها بسیار آسان شده است و مصرف کنندگان با استفاده از این نوع پودر لباسشویی در مدت زمان کوتاه لکه ها و الودگی های مختلف را از بافت انواع لباس می زدایند، در حقیقت پودر های آنزیم دار سرسخت ترین لکه ها را برطرف می سازند و از رشد باکتری ها بر روی لباس جلوگیری می کنند.

آنزیم های به کار رفته در پودر لباسشویی شامل آمیلاز، پرتئاز، لیپاز و غیره هستند که در دمای مختلفی فعال می شوند و برخی از آنها در آب سرد و یا آب با دمای بیشتر فعال می شوند، آنزیم ها اغلب بی رنگ هستند که به صورت جامد و یا مایع هستند و در پودر های لباسشویی به کار برده می شوند.

مشخصات بهترین پودر لباسشویی دستی

مشخصات بهترین پودر لباسشویی دستی

بهترین پودر لباسشویی دستی دارای ویژگی های بسیار عالی می باشد که سبب جلب رضایت مصرف کنندگان می شود و انتظاراتی که مصرف کنندگان از این محصول دارند را بر آورده می سازد.

  • قدرت لکه بری و برطرف کردن انواع آلودگی ها از ویژگی های بارز یک پودر رختشویی عالی می باشد که به راختی در اب حل می شوند و در بافت لباس نفوذ می کنند و هر گونه آلودگی را از بافت لباس جداسازی و حل می کنند.
  • این محصول با توجه به کاربردی که دارد با فرمولاسیون مناسبی تولید می شود تا کمترین آسیب را برای دست داشته باشند و هر چند که د. روی بسته بندی این محصول توصیه شده که مصرف کنندگان هنگام شستشوی لباس از دستکش استفاده کنند ولی حساسیت کمتری نسبت به پودر های لباسشویی ماشینی دارد.
  • این محصول هنگام شستشو کف می کند و به خصوص پس از تمیزی لباس ها کف بیشتری دارد این از ویژگی های پودر دستی می باشد.
  • پودر های لباسشویی دستی به صورت رایحه دار و بدون رایحه هستند که نوع رایحه دار آن پس از تمیزی لباس های رایحه ای خوش عطر ایجاد می کند و نوع بدون رایحه برای غفرادی تولید می شود که یا به رایحه های خوشبو حساسیت دارند و یا ترجیح می دهند لباسشان پس از تمیزی هیچ رایحه ای نداشته باشد.
  • این محصول پس از خشک شدن لباس ها نیز به لباس ها لطافت و درخشندگی می دهند و از باعث کهنه شدن و رنگ رفتگی لباس نمی شود.

سفارش مستقیم پودر لباسشویی دستی آنزیم دار

سفارش مستقیم پودر لباسشویی دستی آنزیم دار سفارش پودر لباسشویی آنزیم دار به صورت مستقیم برای خریداران این محصول در مناطق مختلف کشور به راحتی انجام پذیر است و مشتریان عمده می توانند این محصول را با بهترین برند ها از تولید کنندگان و یا فروشندگان معتبر تهیه کنند.

قیمت پودر لباسشویی با برند و کیفیت های متفاوت یکسان نیست و محصولات باکیفیت تر و با برند های برتر با قیمت بالاتری به فروش می رسند، اما سفارش بی واسطه این محصول با هزینه کم برای مشتریان عمده این محصول به راحتی انجام می گیرد.

 

  • تبلیغات: 
    1. مرکز خرید و فروش صابون درجه یک در تهران
    2. فروش انواع پودر لباسشویی دستی با بهترین قیمت ها
    3. فروش پودر لباسشویی درجه یک با قیمتی استثنایی
    4. لیست قیمت شامپو برای خریداران عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما