فروش مایع ظرفشویی فله

مایع ظرفشویی فله محصولی بسیار کاربردی برای شستن انواع ظروف و وسایل مختلف است، این محصول با فناوری های پیشرفته مطابق استانداردهای روز با پیشرفته ترین تکنولوژی ها تولید شده و به دلیل کیفیت عالی و مزیت های ویژه بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی بوده و فروش حداکثری دارد، برای خرید مایع ظرفشویی درجه یک می توانید به مرجع فروش آن مراجعه کرده و با پرداخت هزینه های کم بهترین محصول را با بسته بندی های معتبر تهیه کنید.

فروش مایع ظرفشویی فله

شناخت انواع مایع ظرفشویی

شناخت انواع مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی ایرانی از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که در آن مخلوطی از سورفکتانت های آنیونیک، نانیونیک و آمفوتریک وجود دارد. همچنین این نمونه ازمایع ظرفشویی باکیفیت و به صرفه بوده و شما با استفاده اندکی از آن می توانید تعداد بسیار زیادی از ظرف های خود را با کف فراوان بشویید.

شما می توانید ازمایع ظرفشویی کوچک استفاده بسیار زیادی داشته باشید. در واقع این محصول جایگزین مناسبی برای انواع شوینده های قوی می باشد. شما می توانید با استفاده از این محصول لکه های موجود بر روی لباس های خود را پاک کنید.

در فرآیند تولید مایع ظرفشویی از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است، در نتیجه حساسیتی را برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد‌. این مایع دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی است و ارگانیک می باشد. در اثر استفاده از آن هیچ گونه بوی نامطبوعی را استشمام نخواهید کرد و بر روی ظروف شما بویی باقی نخواهد ماند.

در صورتی که لباس شما با قطره چربی آسیب دیده است، می توانید مقداری از مایع ظرفشویی اعلاء را روی آن بمالید و سپس به خوبی با آب بشویید.

از طرفی می‌ توانید مبلمان فلزی خود را با این مایع به خوبی تمیز کنید. برای این کار یک سطح آب گرم و مقداری مایع ظرفشویی را با هم ترکیب کنید و از آن برای تمیز کردن موم استفاده داشته باشید.

ویژگی های مایع ظرفشویی مناسب

این محصول با آبکشی اندک، به راحتی از ظروف پاک می شود و همچنین از رایحه خوشی برخوردار است که شما در هنگام شستشوی ظروف خود، احساس خوبی را خواهید داشت. این نوع از این محصول با قدرت پاک کنندگی فراوانی که دارد، می‌ تواند تمامی لکه های شما و ظروف تان را با هر جنسی پاک نماید.

این محصول در بسته‌ بندی هایی همچون بسته بندی‌ های نیم، یک، سه و چهار لیتری در بازار وجود دارد و برای مصارف خانگی، رستوران ها، تالارها، هتل، سالن های غذاخوری و… مناسب می باشد.

اما شما می توانید از انواع این محصول در موارد بسیار زیادی استفاده نمایید. در صورتی که لکه های چربی روی لباس شما ریخته شده است، می توانید از این محصول برای پاک کردن لکه استفاده نمایید.

همچنین برای شستشوی کف سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه می توانید از مایع ظرفشویی خارجی استفاده نمایید. برای اینکار می توانید تنها دو قطره از این محصول را در داخل سطل آب گرم ریخته و بعد با آن کف آشپزخانه و یا سرویس خود را به خوبی بشویید.

مواد تشکیل دهنده مایع ظرفشویی

مواد تشکیل دهنده مایع ظرفشویی

فرمول منحصر به فرد مایع ظرفشویی باعث شده که این مایع محصولی بسیار با کیفیت و درجه یک برای شستن وسایل و تجهیزات و ظروف باشد، این مایع از بهترین و مرغوب ترین مواد و متریال اصل و درجه یک تولید شده و قدرت پاک کنندگی فوق العاده بی نظیری دارد، بنابراین باعث می شود که باقیمانده ذرات غذایی موجود روی ظروف به راحتی و با کیفیت بالا پاک شود، این محصول عملکرد بی نظیر داشته و در صورت تماس با پوست هیچگونه حساسیت و خارشی ایجاد نکرده و پوست را خشک نمی کند.

این مایع در دسترس بوده و قدرت ضدعفونی کنندگی دارد، همچنین استفاده از آن بسیار راحت و آسان است، به همین دلیل بسیار پر مصرف است، فرمول تولیدی این مایع به روز و پیشرفته است و محصول با بسته بندی شکیل و خلاقانه ارائه می شود، فرمولاسیون این مایع بر اساس استانداردهای جهانی و مورد تایید بوده و بسیار پیشرفته و مدرن می باشد.

این مایع کف کنندگی بالایی دارد و می‌ توان با مقدار بسیار کمی از آن مقدار زیادی از ظروف را شستشو داد، در فرمول و مواد تشکیل دهنده این مایع هیچگونه مواد شیمیایی غیر مجاز و مضر به کار نرفته و هیچ گونه سمیتی ندارد، بوی نامطبوع پخش نکرده و هیچ گونه حساسیت های تنفسی نیز ایجاد نمی‌ کند.

استفاده از بهترین مایع ظرفشویی، می تواند شستن ظرف ها را آسان تر نماید.مارک ها و انواع این محصول یادی در قفسه های فروشگاه وجود دارد، اما از نظر روش های تولیدی با یکدیگر متفاوت هستند. در مطالب زیر به بررسی مهم ترین ویژگی های یک محصول خوب می پردازیم.

سورفکتانت ها مواد شیمیایی موجود در این محصول هستند که به از بین بردن روغن ها و سایر مواد باقیمانده روی ظروف کمک می کنند و شستن آن ها را با آب در هنگام شست و شو بسیار آسان تر می کنند.

این اتفاق در نتیجه یك فرآیند شیمیایی رخ می دهد كه باعث كاهش تنش سطحی می شود و ذرات مواد غذایی و روغن ها را روی سطح یک ظرف نگه می دارد. محصول خوب مایعی است که در آن ها میزان متعادلی سورفاکتانت وجود داشته باشد.

حلالیت این محصول بسیار مهم است. حلالیت به کیفیت و دمای آب بستگی دارد، اما توسط ترکیب شیمیایی خود صابون نیز کنترل می شود. یک صابون بسیار محلول در آب بسیار کارایی دارد و احتمالاً پس از خشک شدن ظروف، این محصول کم تری در سطح آن ها باقی می ماند.

برخی از این محصول شامل مواد مرطوب کننده ای هستند که به نرم تر شدن پوست کمک می کنند و یا از تحریکات پوستی ناشی از تماس پوست با مواد شیمیایی موجود در این محصول جلوگیری می کنند. اما گاهی هم افراد برای اینکه از دست این تحریکات پوستی در امان باشند، از دستکش استفاده می کنند.

هر نوع مایع ظرفشویی نیز عطر و بوی خاص خود را دارد. ترکیبات عطر آن ها حاوی اسانس لیمو، کاج، گل یا دیگر مرکبات است. بوی این محصول معمولاً به اندازه کافی ملایم است که عطر و بوی آن را به ظرف ها منتقل نمی کند و ممکن است اندکی بعد از دست شوینده محو شود.

یکی از خاصیت های حیاتی هر نوع محصولی، تأثیر آن بر محیط زیست است. در واقع این محصول مناسب است که برای درست کردن آن ها از مواد آسیب زا برای محیط زیست استفاده نشده است و آب را دچار مسمومیت نمی کند.

 ترکیبات مایع ظرفشویی غلیظ

همیشه مهم ترین ویژگی و مشخصه یک محصول کارکرد اعلا و بی نقص آن محصول در راستای هدف تولیدش است. پس طبیعتا مهم ترین ویژگی و مشخصه انواع مواد شوینده که برای ظروف استفاده می شوند نیز قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی آن ها می باشد. از جمله دیگر ویژگی‌ ها و مشخصات این محصول می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد.

همانطور که ذکر شد قدرت با کنندگی و چربی زدایی این شوینده لوکس یکی از بارزترین و پررنگ ترین مشخصات آن می باشد. این قدرت چربی زدایی در حد استاندارد و نرمال باید قرار داشته باشد و بتواند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بیشترین مقدار چربی ها را از روی سطوح ظروف آشپزخانه پاک کند.

دیگر ویژگی و مشخصه این محصول غلظت قابل قبول آن است. هر چقدر که غلظت یک محصول شوینده بالاتر باشد قطعا از کیفیت بهتری نیز برخوردار است. غلظت بالا تر مواد شوینده به خصوص موادی که برای شستشوی ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند یک ویژگی مثبت و بسیار مهم است، که هرچقدر یک محصول از این ویژگی برخورداری بیشتری داشته باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر آن محصول است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات این محصول می‌توان به سازگاری بالای آن با پوست دست اشاره کرد. این محصول دارای مواد و افزودنی هایی است که موجب شده اند آنزیم های چربی زدایی که در ترکیبات آن وجود دارند که کمترین آسیب را به پوست دست انسان وارد نمایند. این ویژگی موجب شده است تا استفاده از آن بدون دستکش نیز میسر باشد. مشخصه دیگر آن عمر طولانی و دوام بالای این محصول بدون استفاده از مواد نگهدارنده مضر می باشد.

صد البته که در این صورت، سلامت افراد هم در اثر استفاده از ظروف کاملاً تمیز شده و فاقد کف پنهان هم بیشتر تضمین خواهد شد. اما می خواهیم در این قسمت به ذکر برخی از ویژگی های این محصول حاوی سرکه بپردازیم که در قسمت زیر آمده اند:

این نوع از مایع های ظرفشویی با ترکیب قوی تری همراه بوده و در نتیحه در اثر استفاده آن، از هیچ لکه ای حتی در ظروف شیشه ای که خیلی زود لکه آب یا شستشو را به خود جذب می کنند؛ اثری نخواهد بود.

با خواص ضد عفونی کنندگی خود، به از بین بردن هر نوع باکتری و جرم از روی سطح ظروف کمک خواهند کرد. به مصرف کمتر این محصول منجر شده و به صرفه جویی بیشتر آن نیز خواهند انجامید.

عوارض ناشی از مصرف این محصول را کاهش داده و همچنین فرآیند آبکشی را راحت تر می نمایند. هر نوع چربی اضافی را از سطح ظروف پاک کرده و حتی کوچک ترین اثری از آن را باقی نخواهند گذاشت.

مراکز تولید مایع ظرفشویی کرم دار

مراکز تولید مایع ظرفشویی کرم دار

تولیدکنندگان ایرانی در هر زمینه تمام تلاش و تجربه خود را به کار می گیرند تا بتوانند محصولات ارگانیک و علا را به مشتریان و خریداران تحویل دهند و همین خاطر تا به امروز درآمدهای هنگفت و بی شماری را برای خود و کشور را به دست آوردم برای مثال تولیدکنندگان در تولیداین محصول از هیچ تلاشی دریغ نکرد و با استفاده از مواد اولیه طبیعی و رعایت موارد بهداشتی این محصول را به گونه ایی تهیه و روانه دست مشتریان کرده اند که اعتماد همگان را جذب نموده اند.

تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان ارکان اصلی موفقیت های بدست آمده یک کشور می باشد و به همین خاطر تولیدکنندگان این محصول تا به امروز موفق شده‌اند کشور ایران را در بین تمام کشورهای جهان زبانزد سازند و با افزایش میزان مشتریان و سفارشات مربوط به این انواع این محصول انگیزه تولیدکنندگان را برای تولیدات بیشتر و بهتر افزایش داده اند و وضعیت زندگی مردم جامعه را بهبود بخشیده اند.

سفارش عمده مایع ظرفشویی کوچک

همیشه مهم ترین ویژگی و مشخصه یک محصول کارکرد اعلا و بی نقص آن محصول در راستای هدف تولیدش است. پس طبیعتا مهم ترین ویژگی و مشخصه انواع مایع ظرفشویی خوشبو که برای ظروف استفاده می شوند نیز قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی آن ها می باشد.

از جمله دیگر ویژگی‌ ها و مشخصات این محصول می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد؛ •همانطور که ذکر شد قدرت با کنندگی و چربی زدایی این شوینده لوکس یکی از بارزترین و پررنگ ترین مشخصات آن می باشد. این قدرت چربی زدایی در حد استاندارد و نرمال باید قرار داشته باشد و بتواند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بیشترین مقدار چربی ها را از روی سطوح ظروف آشپزخانه پاک کند.

• دیگر ویژگی و مشخصه این محصول غلظت قابل قبول آن است. هر چقدر که غلظت یک محصول شوینده بالاتر باشد قطعا از کیفیت بهتری نیز برخوردار است. غلظت بالا تر مواد شوینده به خصوص موادی که برای شستشوی ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند یک ویژگی مثبت و بسیار مهم است، که هرچقدر یک محصول از این ویژگی برخورداری بیشتری داشته باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر آن محصول است. • از دیگر ویژگی ها و مشخصات این محصول می‌توان به سازگاری بالای آن با پوست دست اشاره کرد. این محصول دارای مواد و افزودنی هایی است که موجب شده اند آنزیم های چربی زدایی که در ترکیبات آن وجود دارند که کمترین آسیب را به پوست دست انسان وارد نمایند. این ویژگی موجب شده است تا استفاده از آن بدون دستکش نیز میسر باشد. مشخصه دیگر آن عمر طولانی و دوام بالای این محصول بدون استفاده از مواد نگهدارنده مضر می باشد.

توزیع کنندگان مایع ظرفشویی غلیظ

توزیع کنندگان مایع ظرفشویی غلیظ

برای تهیه این محصول به مرکزی با اعتبار و شناخته شده مراجعه کنید، کیفیت و مرغوبیت محصول و قیمت های تعیین شده بسیار مهم می باشد، بازار خرید ارزانترین محصول را به صورت استاندارد و مورد تایید در بسته بندی های معتبر ارائه می دهد، این مرکز فرصتی ویژه برای مشتریان ایجاد کرده که با خرید محصول مرغوب و درجه یک از تخفیفات استثنایی و ویژه نیز بهره مند شوند.

می‌ توان با سفارش محصول انواع این محصول را در زمانی کم با کم ترین نرخ ها خریداری کرد، این شرکت با در نظر گرفتن درجه کیفی و سلامت محصول خدماتی ویژه به مشتریان ارائه داده و محصول را تضمینی با نازل ترین نرخ ها عرضه می کند. کیفیت محصول بالا است و علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای جهانی نیز مشتریان زیادی دارد، از این طریق می توان با اطمینان کامل از مرغوبیت کالا بهترین مایع ظرفشویی ضدحساسیت صادراتی را انبوه یا جزئی با قیمت های اقتصادی خریداری کرد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید عمده مایع ظرفشویی ارگانیک
    2. مراکز خرید مایع ظرفشویی ۸۰۰ گرمی
    3. خریدار مایع ظرفشویی 800 گرمی مرغوب
    4. عرضه مايع چند منظوره آشپزخانه ٦٥٠ باكيفيت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما