فروش مایع دستشویی عطری کرمی

مایع دستشویی عطری دارای ویژگی ها و مشخصات بارزی می باشد که از این مشخصات می توان به نرم کنندگی بالا، ضد حساسیت بودن، خوش رایحه بودن، کف مناسب و… اشاره کرد.

یکی از شوینده های مهم و ضروری که لازم است در هر ارگان و هر منزل همیشه وجود داشته باشد، مایع دستشویی می باشد. این مایع دارای رایحه ها و اسانس های مختلفی است.

که هر شخص بسته به سلیقه و پوست خود آن را تهیه می کند. تولید کنندگان متعددی در سطح کشور فعالیت می کنند و این مایع های با کیفیت را تولید می نمایند.

فروش مایع دستشویی عطری کرمی

آشنایی با نحوه خرید مایع دستشویی با کیفیت

آشنایی با نحوه خرید مایع دستشویی با کیفیت در هنگام خرید و در فروشگاه، امکان اینکه مشخص شود، کدام مایع دستشویی با کیفیت برای‌تان مناسب‌ است نیاز به زمان دارد. ولی اگر از قبل بدانید که عوامل مهم در خرید مایع دستشویی چیست، دیگر گیج نمی‌شوید و در هنگام خرید می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

سازگاری صابون مایع و مایع دستشویی راپیدو با پوست هم بسیار مهم است. اگر صابون پوست را خشک و آسیب‌پذیر کند قطعا باید آن را سریع کنار گذاشت و مصرفش را متوقف کرد.

پوست هر کس ویژگی‌هایی دارد که با شناخت آن و کمی آزمون و خطا می‌تواند به بهترین صابون مایع برای آن برسد.اما بدیهی است که خرید مایع دستشویی با عطری تند و رنگی به‌شدت غلیظ و مصنوعی احتمالا به پوست دست آسیب می‌رساند.

چرا؟ به دلیل اینکه برای اضافه‌کردن رنگ و بویی اغراق‌شده به مایع دستشویی باید از مواد مصنوعی استفاده شود و این مواد مصنوعی هم معمولا پوست را خشک و زبر می‌کنند.

خرید صابون‌های مایعی با رنگ‌های مصنوعی و موادی مانند پارابن در ترکیبات‌شان توصیه نمی‌شودوجود برخی مواد مانند آلوئه‌ورا، روغن زیتون باعث نرمی پوست می‌شود.

بو و رایحهٔ محصول را در نظر بگیرید اگر ریه‌های‌تان ضعیف است یا بنا به هر دلیل دیگری از بوی تند عطر اذیت می‌شوید، نباید در هنگام خرید مایع دستشویی کرمی به سراغ گزینه‌هایی بروید.که بو و رایحه‌ای به‌شدت تند دارند.بهتر است به دنبال خرید مواردی باشید که فاقد بو هستند یا بویی ملایم دارند

.ظرف مایع دستشویی پمپی قابل بازیافت است. البته این نکته برای خرید مایع دستشویی برای کسانی است که دیسپانسر یا همان جای مایع دستشویی در سرویس بهداشتی‌شان نصب نکرده‌اند.

اگر شما هم در دسته این افراد هستید باید هنگام خرید مایع دستشویی به ظرف آن و سهولت و کارایی وسیله در هنگام استفاده دقت کنید.

زیبایی و طراحی ظرف مایع دستشویی می‌تواند در خریدتان نقش داشته باشد. اما قبل از زیبایی به کاربردی‌ بودن طراحی ظرف مایع دستشویی توجه داشته باشید.

بهترین مایع دستشویی برای پوست خشک

بهترین مایع دستشویی برای پوست خشک نکته‌ای برای افرادی که پوست دست‌شان خشک است باید بیشتر از دیگران به فکر سلامت دست‌های‌شان باشند. یکی از موادی که حتما باید از صابون مورداستفادهٔ این افراد کسر شود.

سدیم سولفات (SLS) است. این ماده در بیشتر صابون‌ها وجود دارد. چون باعث می‌شود تا بهتر کف کنند. اما سدیم سولفات پوست دست را به‌شدت خشک می‌کند و چربی طبیعی آن را از بین می‌برد.

پس در صورت داشتن مشکل خشکی پوست دست حتما روی محصولات بهداشتی را بخوانید و اگر حاوی SLS بودند، دورشان را خط بکشید.

به جای آن به دنبال صابون‌ها و کرم‌هایی باشید که کار آب‌رسانی به پوست را انجام می‌دهند و نمی‌گذارند تا خشکی پوست‌تان دوچندان و دست‌تان خشک و زخمی شود.

وجود الکل در شوینده‌ها هم پوست دست را خشک می‌کند. الکل می‌تواند احتمال مرگ سلول‌های پوست را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. پس اگر از مایعی حاوی الکل هم استفاده کنید، خشکی و ناراحتی پوستی‌تان بیشتر خواهد شد.

همه چیز در مورد مایع دستشویی عطری

همه چیز در مورد مایع دستشویی عطری یک مایع دستشویی قابل قبول باید شاخصه ها و ویژگی های مختلفی داشته باشد که در ادامه مهمترین آنها را بررسی خواهیم کرد:

– پاک کنندگی بالا:یکی از اولین و مهمترین ویژگی یک مایع دستشویی، قابلیت پاک کنندگی مناسب است؛ اینکه مثلا وقتی دست ها چرب و لزج هستند.

– جلوگیری از خشک شدن پوست:شاید یکی از مهمترین دغدغه افراد در زمان استفاده از مایع دستشویی، خشک شدن پوست دست ها می باشد.

به این معنی که وقتی از یک مایع دستشویی در یک بازه زمانی استفاده می کنند، پوست دست آنها به مرور خشک می شود و ترک هایی بصورت رگه رگه در آن ایجاد می گردد. این قضیه برای خانم ها مسئله بسیار مهم و جدی محسوب می گردد.

یک مایع دستشویی خوب، حاوی گلیسرین و ویتامین های E و B5 است که وجود این مواد در آن، باعث گردش خون بهتر در دست ها و نرمی و لطافت پوست دست ها می گردد.

متاسفانه بدلیل اینکه استفاده از این ویتامین ها هزینه تولید را بالا می برد و از نظر اقتصادی به صرفه نیست، تولیدکننده های بسیار کمی در این حوزه از آن استفاده می کنند!

– رایحه مناسب:مورد دیگری که یک مایع دستشویی مناسب باید داشته باشد، رایحه و بوی مناسب و مطبوع است. افراد دوست دارند وقتی دست هایشان را می شویند.

همزمان با تمیزی و نرمی، بوی خوشی نیز استشمام کنند و این خوش عطری باعث می شود که حس خوشایندی در آنها ایجاد گردد.

علاوه بر موارد فوق، مسائل دیگری هم وجود دارند که می تواند از دید مشتری به عنوان یک ویژگی شاخص در انتخاب مایع دستشویی تاثیر بگذارد نظیر شکل و رنگ بندی محصول، قیمت، ابعاد ارائه شده و … .

و از این رو ما باید همیشه تلاش کنیم تا مایع دستشویی غلیظ را از محل های خریداری کنیم که آن محصول را به صورت عمده به خریداران عرضه می کنند.

مایع دستشویی یا همان صابون مایع که روزانه از آن برای شست و شو دست و صورت استفاده می کنیم در انواع مختلف تولید می شود که قبل از خرید بهتر است آن ها را بشناسید.

انواع مایع دستشویی بر حسب رایحه یا همان عطر ، سازگاری آن با انواع پوست و مواد به کار رفته در آن تقسیم بندی می شوند.

قیمت عمده مایع دستشویی پمپی

قیمت عمده مایع دستشویی پمپی مایع دستشویی جدید کرمی و مایع دستشویی صدفی گلرنگ براساس درجه کیفی، قدرت پاک کنندگی و… که دارد قیمت گذاری می شود، قیمت مایع دستشویی پس از تولید و پیش از عرضه به بازارها تعیین می شود.

و سپس در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این قیمت ها را عوامل متعددی تغییر می دهد که از این عوامل می توان به تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نحوه و میزان خرید و فروش اشاره کرد.

در حال حاضر شرایط اقتصادی نرخ ها را روزانه افزایش می دهند البته در این نوسانات تورم ها بی تاثیر نیستند و نقش به سزایی را ایفا می کنند.

مسلما با خرید و فروش عمده و مستقیم و حتی آنلاین می توان این نرخ ها را تا حد زیادی کاهش داد. در زمان استعلام نیز ممکن است با قیمت های متفاوتی رو به رو شوید.

که دلیل اصلی این مشکل وجود برند های مختلف می باشد. هر چه قیمت ها مناسب تر باشد حجم خرید عمده و لیتری مایع دستشویی بیشتر خواهد شد.

  • تبلیغات: 
    1. پخش مایع لباسشویی اکو
    2. لیست قیمت صابون رخت شویی در کشور
    3. مرکز فروش عمده شامپو به قیمت تولیدی
    4. مرکز فروش عمده شامپو به قیمت تولیدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما