شرکت تولیدی صابون برگردون اصل مراغه

صابون برگردون اصل از بهترین انواع صابون می باشد که می‌توانیم با کیفیت بسیار عالی و بی نظیر از انواع و اقسام این مدل از صابون خریداری کرده و متفاوتی از آن را داشته باشیم شرکت تولیدی صابون برگردون اصل مراغه تعداد بسیار زیادی از صابون مراغه را در ابعاد و با اسانس های متفاوت برای مشتریان خود تولید کرده است تا همه بتوانند صابون مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

شرکت تولیدی صابون برگردون اصل مراغه

باکیفیت ترین صابون چه ویژگی هایی دارد؟

باکیفیت ترین صابون چه ویژگی هایی دارد؟ صابون طبیعی با کیفیت خوب- صابون واقعی- با مخلوط کردن روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن پالم ، روغن نارگیل و روغن کرچک ، یا چربی و چربی ایجاد می شود. در طی مخلوط ، واکنشی رخ می دهد و به آن فرآیند صابونی شدن می گویند. نتیجه این واکنش – فرآیند ترکیبی از صابون و گلیسیرین است.

استفاده از روغن زیتون به عنوان مثال عناصری از زیتون را به جا می گذارد ، استفاده از روغن نارگیل عناصر نارگیل را به جا می گذارد ، استفاده از روغن کرچک عناصری از کرچک و غیره را به جا می گذارد. البته می توان سایر مواد طبیعی مانند شیر الاغ را برای تغذیه پوست یا بلغور جو دوسر یا قهوه برای خواص لایه بردار اضافه کرد. هیچ چیز نباید حذف شود و نیازی به افزودن مواد شیمیایی مصنوعی نیست.

صابون طبیعی با کیفیت خوب صابون واقعی است و همانطور که هست خوب است. از طرف دیگر ما صابون شوینده تولید انبوه داریم ، بگذارید آن را صابون های مصنوعی بنامیم. این ماده بلافاصله پس از فرآیند صابون از ارزشمندترین ماده آن یعنی گلیسیرین سلب می شود.

گلیسیرین که یک مرطوب کننده طبیعی است ، رطوبت را به پوست شما جذب می کند و به عنوان یک نرم کننده نرم کننده شناخته می شود. تولیدکنندگان صابون مصنوعی گلیسیرین را از صابون جدا می کنند تا از آن در فروش یا استفاده در سایر محصولات گران قیمت استفاده کنند. سپس آنها اغلب مواد مصنوعی ارزان قیمت ، مواد شوینده ، مواد کف کننده و عطرهای شیمیایی را به صابون فاقد گلیسیرین اضافه می کنند تا خواص آنچه حذف شده را شبیه سازی کنند.

آشنایی با ویژگی های صابون برگردون مراغه

آشنایی با ویژگی  های صابون برگردون مراغه 1.سختی. صابون با کیفیت خوب باید برای مدت طولانی در شرایط دوش سخت باشد. محدوده 29 تا 54 برای کیفیت صابون خوب رضایت بخش است. سختی بیشتر – سخت تر است. مقدار ید پایین نیز به سختی کمک می کند.

2. پاکسازی ، تمیز کردن توانایی صابون برای جذب روغن است . صابون طبیعی با کیفیت خوب در واقع چقدر پوست شما را تمیز می کند؟ سطح فوقانی سطح پوست (اپیدرم) حاوی روغن است. و وقتی خاک با پوست تماس پیدا می کند با این روغن تماس پیدا می کند.

بنابراین ، پوست کثیف یک پوست با روغن کثیف روی اپیدرم است. وقتی پوست خود را با آب و صابون می شوید ، روغن کثیف اپیدرم از صابون گرفته می شود. هنگام شستشو ، روغن کثیفی شسته می شود. یک صابون خوب باید خیلی خوب تمیز شود اما نه زیاد. محدوده پاکسازی یک صابون خوب 12 تا 22 خواهد بود. صابون طبیعی با کیفیت خوب با این طیف تمیز کننده فقط اپیدرم را تمیز می کند.

اگر صابون روغن سطح عمیق پوست (بیش از حد) را نیز تمیز کند ، پوست خشک می شود. صابون ساخته شده با بیش از حد لوریک و/یا اسید میریستیک مانند روغن نارگیل و نخل می تواند با شستن پوست نه تنها لایه کثیف بالای روغن ، بلکه لایه محافظ روغنهای سطحی روی پوست را تحریک کند. به طور کلی ، با نگه داشتن کل مغز نارگیل و نخل در دستورالعمل ما بیش از 30-35 ، ما پاک کننده را در محدوده مناسب نگه می داریم.

توزیع کننده صابون برگردون اصل مراغه

توزیع کننده صابون برگردون اصل مراغه توزیع صابون برگردون مراغه با همان کیفیت از سابق صابون اصل مراغه قدیم انجام می‌شود اما تفاوت‌های بسیار عمده‌ای در کیفیت این محصول و همچنین ویژگی های خوب آن ایجاد شده است تا برای تمام نسل های جوان و همچنین سال‌های گذشته دوست داشتنی به حساب می آید از قبیل استفاده از اسانس های بسیار طبیعی و بی ضرر و همچنین استفاده از بسته بندی بسیار متناسب برای جلوگیری از آلوده شدن این مدل از صابون ها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما