خرید پودر دستی کیلویی

پودر دستی کیلویی از دهه های قبل تولید و مصرف ان شروع شده است و در طی سال ها کارخانجات بسیاری در زمینه ی تولید انواع پودر دستی فعالیت می کنند. با مراجعه به مراکز خرید مواد شوینده برند های زیادی را در رابطه به پودر دستی مشاهده خواهید کرد.

خرید پودر دستی کیلویی

ویژگی پودر دستی مرغوب

ویژگی پودر دستی مرغوب

بهترین پودر دستی شامل پودری است که به کمترین دمای آب نیز لباس را به خوبی تمیز و پاک نماید و هیچ گونه لکه و آلودگی در لباس باقی نماند و همچنین برای مصرف کننده ایجاد حساسیت ننماید و دارای پودری نرم و دانه های ریز باشد تا عمل شستشو بهتر انجام شود پودر دستی اگر دارای عطر مطبوعی باشد و بعد از شستشوی لباس عطر باقی مانده خوشایند باشد می تواند یکی از ویژگی های خوب یک پودر دستی باشد.

مهمترین ویژگی پودر دستی خوب همان قدرت شویندگی بالا پودر است در حالی که سبب رفع آلودگی و لکه می شود ولی در رنگ پارچه و لباس تغییر ایجاد نکند و کیفیت اولیه ی لباس بعد از شستشو با پودر دستی کاملا حفظ شود.

موارد استفاده از پودر دستی

شرکت های تولیدکننده انواع پودر لباسشویی فلهرا در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی تولید می نماید برای خرید پودر دستی باید به نکات بسیار ویژه توجه داشته باشید برای دریافت راهنمای انتخاب بهترین و مرغوب ترین نوع پودر دستی نکات زیر بسیار حائز اهمیت می باشد.

میزان تمیز کنندگی پودر دستی شوینده اهمیت زیادی دارد اگر کیفیت این محصول بسیار بالا باشد میزان اندکی از آن می تواند پارچه های بسیار زیادی را شستشو دهد و باعث کاهش هزینه‌ های جانبی شما نیز می شود از سوی دیگر کیفیت و مرغوبیت این محصول باعث جلوگیری از تغییر رنگ و همچنین تغییر بافت الیاف پارچه ها نیز می شود بنابراین می توانید لباس ها و همچنین انواع محصولات مانند فرش و پتو را به مدت زمان طولانی تر نیز استفاده نمایید.

از افراد تمایل دارند که پودر دستی فله را خریداری کنند که باعث کاهش قیمت این محصول نیز می‌شود اما خرید آن به صورت بسته بندی حمل بسیار آسان تری دارد و از هدر رفت پودر دستی نیز جلوگیری می شود.

همچنین سبب می شود که عطر بسیار عالی و بی نظیر این محصول به خوبی حفظ بشود اما پودرهای دستی فله به دلیل باز بودن درب آن ها باعث می شود که عطر آن به سرعت در فضا پیچیده و در هنگام استفاده دیگر شاهد رایحه آن نخواهید بود.

خصوصیات پودر دستی درجه یک

خصوصیات پودر دستی درجه یک

پودر لباسشویی یکی از مواد شوینده برای شستشوی البسه با دست می باشد که در حال حاضر در انواع مختلف و برای هر نوع لباس که فکرش را بکنید در بازار وجود دارند و شما مشتریان گرامی که قصد خرید این شوینده را دارید می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید.امروزه پودرهای دستی معمولاً دارای دانه های رنگی می باشند که وجود این رنگ دانه‌ها باعث می شود

قدرت شویندگی این پودر بیشتر شود و گاهی برخی از این دانه های رنگی خاصیت نرم کنندگی و لطافت را برای لباس دارند. پودر دستی دارای ویژگی های فراوانی است که از بارزترین ویژگی‌ این پودر می توان به حل شدن راحت و سریع آن در اولین تماس با آب اشاره نمود که باعث می شود سریع به بافت لباس نفوذ کند و لکه ها و چرک لباس را اسرع وقت رفع کند همچنین همین ویژگی یعنی سریع حل شدن آن در آب موجب می‌شود

که کمتر به پوست دست آسیب برساند زیرا زمان کوتاهی با پوست دست تماس دارد و عوارض آن کمتر می باشد پس با خیال راحت لباس های چرک خود را با این پودر شستشو دهید. همچنین علاوه بر این پودر دستی دارای کف فراوان است که با مقدار کمی از آن می توانید لباس های بیشتری را شستشو دهید.

تفاوت پودر دستی با ماشینی

پودر دستی درجه یک انواع متفاوت دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد و بارزترین ویژگی آن این است که برای تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است به همین دلیل مصرف آن هیچگونه آسیبی به پوست دست نمی رساند و به دلیل کیفیت بالایی که دارد در آب گرم و آب سرد به خوبی می کند و می تواند باعث تمیزی کامل لباس شود و داشتن یک رایحه ملایم و خوشبو باعث معطر شدن لباس های تمیز شده می شود.

در کل انواع پودر دستی با کیفیت به گونه ای تولید می شوند که به هیچ عنوان سلامت و تندرستی افراد به خطر نیفتد زیرا افزون بر شستن لباس دیده می شود که بسیاری از افراد از پودر دستی برای تمیز کردن سطوح مختلف نیز به فراوانی استفاده می‌کند و در واقع قدرت پاک کنندگی فراوانی که این شوینده دارد سبب شده است که امروزه به فراوانی مورد توجه قرار گیرد با اینکه پودر دستی می‌تواند به راحتی سرسخت‌ترین انواع لکه ها را از بین ببرد به هیچ عنوان کیفیت جنس مورد نظر را تحت تاثیر قرار نمی دهد و رنگ پارچه را هم تغییر نمی‌دهد.

مراکز پخش پودر دستی درجه یک

مراکز پخش پودر دستی درجه یک

تحقیق و بررسی در مورد انواع مواد شوینده نشان از تنوع زیاد محصولات می باشد که شرایط را برای انتخاب گسترده مشتریان فراهم می آورد تا با کسب اطلاعات دقیقی در این زمینه بتوانند بهترین را خریداری کنند. محصولات مورد نظر شامل انواع پودر های دستی و ماشینی می باشد که به منظور شست و شوی البسه مورد کاربری قرار می گیرند.

تولید کننده سعی می کند این پودر ها را در نمونه های دستی آماده فروش کند. نوع عرضه پودر ها در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد که بیشتر مشتریان به دنبال خرید محصولات بسته بندی شده هستند تا از بهترین سطح کیفی آنها بهره ببرند.

پودر دستی ۵۰۰ گرمی نمونه پرکاربرد محصولات است که برای مصارف خانگی استفاده می شوند. ویژگی برتر محصولات مورد نظر را اگر بخواهیم ذکر کنیم به قدرت پاک کنندگی شأن اشاره می کنیم که با وجود آنزیم های بسیار لکه بری محصولات دو چندان می شود.پودر دستی فله را تولید کنندگان به صورت عمده آماده فروش می کنند و در این راستا قیمت فروش به نصف کاهش پیدا می‌کند که مسلما به نفع خریداران می باشد.

صادرات پودر دستی به قیمت عمده از طریق شرکت هایی که در عرصه صادرات و واردات مشغول به کار و فعالیت می باشند انجام می شود. این شرکت های مذکور تمام تلاش خود را به کار می برند

تا بتوانندپودر رختشویی دستیرا با جنس های بسیار خوب و درجه یک در دسترس مشتری های انواع پودر ماشین لباسشویی باکیفیت قرار دهند. به همین دلیل با کارخانه های تولید کننده برتر پودر دستی و شناخته شده در ایران همکاری می نمایند تا تولیدات مرغوب و با کیفیت آن ها را در معرض فروش قرار دهند.

از آن جا که مشتری های پودر دستی همواره در صدد این امر بر می آیند که نمونه های مورد نیاز خود شان را با مرغوبیت فراوان خریداری کنند برای انجام این کار به این مراکز مراجعه فروش پودر دستی می نمایند.

نرخ پودر فله دستی

پودر فله دستی یکی از انواع شوینده های موجود در بازار است که مصرف آن در کشور فراوان می باشد و بازار پودر دستی دارای رونق چشمگیری شده است.

این محصول در واقع ماده ای شیمیایی است که در ترکیب و تولید آن از انواع مواد سفید کننده، پودرهای صابونی و انواع آنزیم ها استفاده می شود که رایحه ای مطبوع هم دارد و شما عزیزان می توانید لباسهای کثیف و چرک خود را با شستشو با این شوینده دستی خوشبو کنید.

استفاده از پودرهای شوینده برای تمیزی لباس ها یکی از روش‌های مورد نیاز برای حفظ سلامت و بهداشت فردی انسانها می باشد و امروز هم خوشبختانه این پودرهای شوینده را هم می‌توان به صورت دستی و هم برای شستشوی البسه در ماشین لباسشویی برای انواع لباس ها استفاده نمود و پاکیزی و تمیزی را برای لباس ها ارمغان آورد. امروزه پودر دستی در انواع مختلف و برای شستشوی انواع لباس ها تولید و روانه بازار می شود

که هر کدام از این شوینده ها برای شستن نوع خاصی از لباس ها مناسب می باشند و مشتریان هنگام خرید هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت و با خیال راحت و آسوده می توانند پودر دستی دلخواه و مورد نظرخود را انتخاب و خریداری نمایند.امروزه با توجه این‌ که مردم از پودرهای دستی زیاد استفاده می‌کنند شرکت‌های تولیدی زیادی انواعی از این محصولات را تولید می‌کنند اما مردم دنبال پودر دستی مرغوب می‌باشند که با فرمول خاصی تهیه‌شده باشد

و قیمت مناسبی نیز داشته باشد به کار بردن این محصولات در از بین بردن آلودگی و حفظ بهداشت محیط اطراف اهمیت زیادی دارد. این محصولات در انواع و اقسام اسانس تولید شده‌است تا هر مشتری با توجه به نیاز خود بتواند از آن‌ها استفاده کند هم چنین به‌هیچ‌ عنوان برای شست‌وشو با ماشین نباید از آن‌ها استفاده کرد.

نکته مهم این می باشد که به‌هیچ‌ عنوان این پودر را داخل ماشین لباس‌ شویی نریزید چون ممکن است به دلیل ترکیبات ویژه ای که دارد به ماشین لباس‌شویی صدمه بزند به واسطه استفاده از این محصول می‌توان لباس‌ها را به‌صورت تمیزتر و بهتر از ماشین لباس‌شویی شستشو داد

درست است که کمی زمان‌بر است و زحمت دارد اما نتیجه‌ا ی که از آن حاصل می‌شود بسیار عالی و فوق العاده می‌باشد. در بررسی کیفی پودر دستی به این مسئله برمی‌خوریم که از جایی‌ که از دست‌ ها برای شستشو با این پودر استفاده می‌شود ترکیبات آن طوری تعیین‌شده است که از ایجاد هرگونه آسیب احتمالی به پوست جلوگیری کند. این دسته از پودرها نسبت‌به سایر پودرها وقتی با آب تماس پیدا کنند به‌سرعت حل می‌شوند

و کف بسیار خوبی را به وجود می‌آورند این مساله باعث شده‌است که شست‌وشوی لباس‌ها با استفاده از این محصولات با سرعت بیشتر و زمان کوتاه‌ تری میسر شود درنتیجه مدت‌زمانی که پوست با مواد شوینده تماس پیدا می‌کند کاهش‌یافته و احتمال بروز آسیب‌ها و بیماری‌های پوستی به حداقل ممکن خواهد رسید.

گاهی پیش می‌آید که لکه‌ های روی لباس‌ها ایجاد می‌شود که فقط امکان شست‌وشوی آن‌ها با دست وجود دارد و به هیچ روشی دیگر این لکه‌ها از بین نمی‌رود در این‌جا به کیفیت پودرهای دستی پی می‌بریم که به‌آسانی می‌تواند این لکه‌ها را برطرف نماید این محصولات آنزیم‌های قوی دارند و لکه‌هایی که روی لباس ایجاد می‌شود را بدون این‌که رنگ و بافت لباس تغییر کند از بین می‌برند.

همچنین جعبه پودر دستی باید از رسیدن آب و رطوبت به داخل جلوگیری بکند همیشه خرید یک پودر دستی ارزان دلیل بر مرغوبیت و کیفیت بالای آن نمی‌باشد بلکه باید به مواد تشکیل‌دهنده این محصول توجه کرد که برای هرگونه لباسی مناسب باشد و به بافت لباس آسیب نرساند و در نهایت سبب درخشندگی و لطافت لباس‌ها بشود.

عمده فروشی پودر دستی فله ای

عمده فروشی پودر دستی فله ای

خرید انواع پودر فله امروزه بسیار پر رونق می باشد که امروزه از خرید بالایی برخوردار می باشد. دلیل خرید بالای این محصول کیفیت و سرعت بالای پاک کنندگی آن می باشد. برای خرید انواع بهترین این محصول شما می توانید از تمام مرکز خرید های کشور به راحتی با کیفیت ترین آن ها را بدست آورید، و یا از این سایت به خرید انواع آن اقدام نمایید. تولید انبوه این محصول نه تنها نیاز داخلی این محصول را برآورده می کند،

بلکه منجر به صادرات پودر دستی به کشورهای مختلف می شود که به رونق اقتصادی کشور کمک می کند. محصولات صادراتی پودر دستی ۵۰۰ گرمی توسط بزرگترین فروشنده کشور یعنی کلی فروشی ها به فروش می رسد.

از طریق کلی فروشی ها بهترین نوع محصولات به فروش گذاشته می شود که این امر بدون شک در میزان تقاضای خریداران تاثیر می گذارد و می تواند سوددهی آنها را دو چندان نماید.با توجه به اینکه برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع پودر دستی فعالیت می کنند، رقابت خاصی بین تولیدکنندگان این محصول برای در دست گرفتن بازار فروش پودر دستی وجود دارد

.طبیعی است برندی می تواند بر سایر رقبا پیشی گیرد که محصولات خود را به بهترین نحو ارائه دهد. آنچه برای خریداران پودر دستی در اولویت قرار گرفته است، کیفیت بالا و قیمت مناسب این شوینده می باشد.

در همین راستا برخی از تولیدکنندگان این شوینده پرمصرف، با کاهش هزینه های جانبی و عرضه مستقیم این محصول توانسته اند قیمت نهایی پودر دستی را کاهش داده و مصرف کنندگان را راضی نگه دارند. عرضه مستقیم پودر دستی به بازارهای فروش سراسر کشور، در اختیار مراکز متعددی قرار گرفته است. انواع پودر دستی ارائه شده توسط این مراکز، با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد.

خریداران عمده نیز از بازارهای ارزان قیمت این محصول استقبال می کنند. پودر دستی کیلویی یا بسته‌بندی شده ایرانی، در بازارهای فروش خارجی نیز طرفداران زیادی دارد.

بر همین اساس برخی شرکت ها تجارت خود را بر مبنای صادرات این شوینده بنا نهاده اند. صادرات این محصول نه تنها نقش مهمی در ارزآوری برای کشورمان داشته است، بلکه سبب رونق اقتصادی و درآمدزایی بیشتر برای تولیدکنندگان این محصول شده است. پودر دستی صادراتی ایرانی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده و تولیدکنندگان این محصول را به تولید بیشتر و باکیفیت‌تر تشویق می کند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید عمده مایع ظرفشویی ارگانیک
    2. مراکز خرید مایع ظرفشویی ۸۰۰ گرمی
    3. خریدار مایع ظرفشویی 800 گرمی مرغوب
    4. عرضه مايع چند منظوره آشپزخانه ٦٥٠ باكيفيت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما