خرید مستقیم مایع دستشویی فله ای ارزان قیمت

مایع دستشویی فله ای توسط مراکز فروش این محصول و همچنین فروشگاه های توزیع مواد شوینده عرضه می شود. همچنین خریداران، این نوع محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید، مایع دستشویی ارزان را خریداری کرده و به مصرف برسانند. خرید مایع دستشویی فله ای بیشتر در بیمارستان ها، رستوران ها و هتل ها و حتی مراکز خرید استفاده می کنند.

مایع دستشویی نوعی از شوینده ها می باشد که برای تمیز کردن دست ها و از بین بردن آلودگی و میکروب ها به کار می رود. این محصول به صورت تعدادی و فله ای به فروش می رسد.

خرید مستقیم مایع دستشویی فله ای ارزان قیمت

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی تولید کنندگان، برای تولید مایع دستشویی با کیفیت باید به نکات زیر توجه کرد.

  1. مواد اولیه برای ساخت مایع دستشویی. برای داشتن مایع دستشویی مرغوب و با کیفیت، مواد اولیه ی سازنده ی این محصول باید نیز با کیفیت باشد. اگر برای تولید این محصول همه ی دستگاه ها و تجهیزات درجه یک باشد اما مواد اولیه نامرغوب باشد، مسلما محصولی بی کیفیت تولید خواهد شد. از این رومسئولین کار خانه ها برای خرید مواد اولیه باید از مراکز فروش معتبر خریداری کنند.
  2. آب. برای تولید مایع دستشویی از 70 درصد آب استفاده می شود. آب استفاده شده برای تولید این محصول باید عاری از سختی باشد. منظور از سختی آب وجود کلسیم، آهن، منیزیم می باشد. برای تولید مایع دستشویی باید این سه عامل از آب حذف شود. همچنین کلر نیز نباید در آب استفاده شده برای تولید این محصول باشد. این عوامل باعث می شود رنگ مایع دستشویی کدر باشد و به مرور زمان این محصول فاسد شده و گندیده شود.
  3. گرما. این عامل بسیار مهم است. زیرا دمای استفاده شده برای تولید این محصول، کیفیت نهایی را مشخص می کند. معمولا برای تولید مایع دستشویی ازدو یا سه بار گرما استفاده می شود.
  4. نمک. استفاده از نمک ید دار در تولید این محصول کار اشتباهی است. زیرا این نوع نمک دارای ناخالصی بوده که باعث از بین رفتن شفافیت مایع دستشویی و همچنین کاهش کف کنندگی آن می شود. مایع دستشویی با کیفیت از نمک دوبار تبلور تولید می شود.
  5. فرمولاسیون. علاوه بر اینکه مواد اولیه این نوع محصول باید با کیفیت باشد، نوع فرآیند تولید هم باید به درستی انجام گیرد. نبود هر کدام از این دو عامل باعث ایجاد محصولی بی کیفیت می شود.
  6. دستگاه های تولید. نوع دستگاه ها برای تولید محصول با کیفیت بسیار مهم است جنس دستگاه ها باید از نوع مرغوب بوده که نتواند آلودگی و عوامل میکروب زا را به مایع دستشویی انتقال دهد. همچنین نوع دستگاه برای تولید مایعی با شفافیت مناسب و غلظت مطلوب بسیار مهم است.

بنابراین برای داشتن مایع دستشویی با کیفیت، باید موارد بالا را برای تولید این محصول به کار برد. از آنجایی که مردم به دنبال کالاهای با کیفیت می باشند، از این رو دقت به نکات بالا بسیار مهم است.

نکته هایی برای خرید مایع دستشویی

نکته هایی برای خرید مایع دستشویی انواع مختلفی از مایع دستشویی با رنگ ها و رایحه های متفاوت وجود دارد. همچنین برخی از این محصول تنها کارآیی تمیزکنندگی دارد. اما برخی دیگر علاوه بر تمیز کنندگی، خاصیت ابرسانی و شادابی به پوست می دهد.

برای خرید مایع دستشویی مرغوب بهتر است موارد زیر توجه کرد.

  1. کیفیت این محصول
  2. غلظت مایع. اگر غلظت مایع مناسب باشد مدت زمان طولانی تری می توان از آن استفاده کرد.
  3. رایحه ی مایع دستشویی. که در انواع مختلفی چون گل، لیمو، پرتغال و … می باشد.
  4. خاصیت کف کنندگی مناسب. مایع اگر در شرایط مطلوب و با مواد اولیه مناسب تولید شده باشد دارای کف کنندگی بالا است.
  5. هزینه ی این محصول. بهتر است از محصولاتی استفاده شود که نام برند آنها نیز مشهور است. قیمت پایین این محصول صرفا باعث کیفیت بالای آن نمی شود.

پخش مایع دستشویی فله ای ارزان قیمت

پخش مایع دستشویی فله ای ارزان قیمت پخش مایع دستشویی توسط نمایندگی ها و مراکز فروش این محصول به تمامی افراد امکانپذیر می باشد. از این رو خریداران می توانند به صورت حضوری این محصول را خریداری کرده و یا از طریق سایت های معتبر مراکز فروش شوینده ها، آن را خریداری کنند.

قیمت این محصول به عواملی مانند کیفیت، نوع مواد اولیه، وزن این محصول و حتی برند تولید کننده ی آن، بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما