تولید کنندگان مایع دستشویی فوم دار

مایع دستشویی فوم دار بسیار متنوع است ، به صورتی که هر فرد می‌تواند مایعی که مدنظرش است را انتخاب و خریداری نمایند . تولید کننده هایی که در این زمینه فعال و موفق هستند تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا مایع دستشویی ضد حساسیت و همچنین با کیفیت را تولید و وارد بازار کنند. مایع دستشویی لیتری یکی از پرفروش ترین مایع های شستشوی دست در کشور و همچنین جهان است

.این مایع ها در بسته بندی های مختلف و جذاب و رایحه های مطلوب و رنگ‌های خاص تولید می شود . مایع های دستشویی فومی پوست دست را نرم می‌کند . تولید این مایع ها با استقبال زیاد مردم مواجه شده است و تولید‌ کنندگان هر روزه مایع های بهتر و با کیفیت تر تولید می کنند.

تولید کنندگان مایع دستشویی فوم دار

چند نکته درباره خرید مایع دستشویی فوم دار

چند نکته درباره خرید مایع دستشویی فوم دار برای خرید مایع دستشویی مرغوب باید دقت زیادی داشته باشید زیرا در طول روز چندین بار از این مایع ها استفاده می شود . در هنگام خرید باید مایعی را انتخاب کرد که با پوست دست سازگار باشد و پوست را لطیف کند ، متاسفانه بعضی از مایع های بی کیفیت باعث خشکی و حساسیت پوست می شود.

مایع دستشویی که رنگی شدید و عطر خیلی تندی داشته باشند معمولاً به پوست آسیب وارد می‌کند زیرا که برای اینکه این مایع به این درجه از غلظت و عطر برسد از مواد شیمیایی و مصنوعی فراوانی استفاده می‌شود .

برخی از مواد طبیعی مانند روغن زیتون ،ژل آلوئه ورا و … باعث لطافت و نرمی پوست می شود . پس یکی از نکته‌های مهم مطالعه نوشته های روی بسته‌بندی و مواد اولیه شان است افرادی هستند که نسبت به بوی عطری که تند و شدید است واکنش نشان می‌دهند و اذیت می‌شوند ، این افراد باید از مایع هایی که رایحه ای تند دارند استفاده نکنند و به دنبال مایع هایی باشند که یا بدون بو باشند یا بوی ملایمی داشته باشند .

مایع های دستشویی به صورت ژل نیز در بازار موجود می باشند که یکی از ترکیبات این ژل‌ها الکل است . کیفیت این ژل ها بستگی به موادی دارد که در آن به کار رفته است در مایع دستشویی فوم دار به جای مایع از ظرف مخصوص آن کف بیرون می آید .که این موضوع باعث دیر تمام شدن این نوع مایع شستشو است

معمولاً پوست دست بعد از هر بار شستشو رطوبت خود را از دست می‌دهد و حالت خشکی به پوست دست می دهد و به همین دلیل گاهی اوقات پوست دست پوسته پوسته می شود زیرا در مواد اولیه شوینده ای که استفاده می‌کنید مرطوب کننده وجود ندارد . باید به این نکته توجه داشت که در فوم دستشویی که انتخاب می‌کنیم گلیسیرین به کار رفته باشد زیرا باعث رطوبت رسانی به پوست می شود و حتی دیگر نیازی نیست بعد از استفاده از مایع شستشو از کرم مرطوب کننده استفاده شود .

نکته دیگر آنتی باکتریال بودن مایع است زیرا که بعد از استفاده و پاک شدن دست از هرگونه آلودگی مانند یک لایه محافظ برای پوست ما عمل می‌کند و در نتیجه باکتری و میکروب های مضرروی پوست دست رشد نمی کند . یکی دیگر از نکاتی که باید توجه کرد PH مناسب این مایع ها است . توجه کنید در مواد اولیه مایع شستشو از رزماری نیز استفاده شده باشد زیرا در حالی که ضد التهاب است آرامش بخش هم هست . نکته مهم دیگر خرید از برند با اعتبار است زیرا یک برند معتبر اعتبار خود را با تولید مایع دستشویی بی‌کیفیت زیر سوال نمی‌برد .

افرادی که دارای پوست‌های خشک و حساس هستند باید از مایع های دستشویی استفاده کنند که عطر کمتری دارند و موادی که باعث کف این مایع ها هستند هم کم باشد . در بعضی از مایع های دستشویی از الکل برای ضدعفونی کردن پوست مقداری استفاده شده است .

مزایای مایع دستشویی فوم دار

اولین مزیتی که می‌توان در مورد فوم‌ های دستشویی بیان کرد کاهش مصرف آن نسبت به دیگر مایع های دستشویی است . هنگامی که از مایع صابون استفاده می‌کنیم از ما بین انگشت های دست می ریزد ، فوم ها مانند کف روی دست ریخته می‌شود و سریع‌تر از روی دست پاک می شود ، در نتیجه باعث کاهش مصرف آب می شود . دیگر مزیت این فوم ها ورود کمتر مواد شوینده به لوله های فاضلابی است .

استفاده از مایع فوم دار باعث کمتر شدن مشکلات پوستی میشود . شست‌ و شوی دست با این محصول به راحتی انجام می‌شود و در نتیجه کودکان نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و باعث بالاتر رفتن بهداشت فردی می‌شود . یکی دیگر از مزایای فوم های دستشویی قدرت پاک کنندگی بالای آن است . این فوم ها بسیار با طبیعت سازگارند ، زیرا از موادی تولید شده‌اند که به راحتی در طبیعت تجزیه و تحلیل می شوند .

زمان شستشوی دست ها با فوم دستشویی کمتر است هنگامی که قصد استفاده از فوم دستشویی دارید نیاز به خیس کردن دست هایتان نیست در حالی که اگر بخواهید دستهایتان را با صابون یا مایع های دیگر شستشو دهید باید حتماً دست خیس باشد . فوم ها از مخلوط هوا ، آب و مایع صابون تولید می‌شود در نتیجه هیچ واکنش شیمیایی به وجود نمی آید . وقتی شستشوی دست‌ها با مایع و فوم ها مورد تحقیق دانشمندان قرار گرفت به این نتیجه رسیدند که قدرت پاک کنندگی فوم ها بیشتر از مایع های دیگر است .

مایع های دستشویی اول مایع بر روی دست می ریزد و بعد تبدیل به کف می شود که پوست تماس زیادی با مایع دارد اما فوم ها از اول کف هستند و تماس شما دست کم تر است . با شستن مرتب دست با مایع های دستشویی باعث کاهش و کم شدن بسیاری از بیماری‌ها از جمله اسهال می شویم . شستن دست ها برای پیشگیری از کرونا و آنفولانزا نیز بسیار موثر است . می توانیم فوم های با کیفیت ، با بسته بندی جذاب و رایحه ی دلنشین خریداری کنیم تا کودکان نیز ترغیب به شستن مکرر دستهایشان شوند .

ویژگی های یک مایع دستشویی خوب

ویژگی های یک مایع دستشویی خوب مایع دستشویی که خوب باشد باید دارای ویژگی های مثبتی نیز باشد . مثلاً وقتی دست چرب باشد می توان با مقدار خیلی کم از این مایع ها دست ها را تمیز کرد . ویژگی مثبت و مهم دیگر مایع های دستشویی فوم دار جلوگیری از خشک شدن پوست است مثلاً اگر از یک مایع دستشویی برای مدت زمان معینی استفاده می کنیم پوست دستمان خشک نشود ، این یک مسئله مهم برای تمام خانم ها می باشد .

مایع دستشویی که خوب باشد دارای ویتامین هایی از جمله ویتامین E و B5 است همچنین گلیسیرین نیز باید در یک مایع خوب موجود باشد . این مواد باعث بهتر شدن گردش خون در پوست دست می‌شود و درنتیجه لطافت و نرمی دست ها را برای ما به ارمغان می‌آورند . اگر در مواد اولیه مایع های دستشویی از سدیم سولفات استفاده شده باشد پوست دست ما خشک می شود .

مورد دیگری که بسیار مورد توجه قرار دارد بو و رایحه مناسب و ملایم این مایع هاست . معمولاً همه دوست دارند با شستن دست هایشان در کنار تمیزی بوی خوبی نیز دست هایشان بگیرد و در فرد باعث حس خوب و خوشایند شود . اگر پوست دستتان در کل خشک است باید از مایع هایی استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده هستند . این مایع های شستشو به دلیل مرطوب کنندگی بالا و آبرسانی پوست شادابی را به پوست ما هدیه می دهند .

مایع هایی که در مواد اولیه شان از شیر استفاده شده است برای نرمی و لطیف شدن پوست بسیار مناسب هستند . از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا افراد بیشتر از مایع های دستشویی استفاده می‌کنند تا بتوانند ویروس را از پوست شان پاک کنند . مایع های آنتی باکتریال به خوبی ویروس و باکتری را ازدست پاک می کند و حتی باعث خشکی پوست نیز نمی شوند . مایع دستشویی با رنگ کرمی فروش خیلی بالایی دارد زیرا رنگ این محصول خیلی زیبا است

تفاوت مایع ظرفشویی با دستشویی

متاسفانه افرادی هستند که از مایع ظرفشویی برای شستن دست هایشان هم استفاده می‌کنند . مایع ظرفشویی مخصوص ظرف ها هستند و به پوست دست آسیب می‌رسانند . مایع دستشویی یک نمونه از صابون های مایع است که در همه خانه‌ها وجود دارد . صابون‌های جامد بعد از استفاده از آنها هنوز هم خیس و مرطوب هستند پس استفاده از آنها زیاد هم باعث تمیزی نمی‌شود .

اما با پیشرفت علم فوم های دستشویی تولید شد‌ و خیلی هم محبوب شدند و این باعث رونق پیدا کردن بازار این فوم ها شده است . مایع ظرفشویی طوری طراحی و تولید شده است که چربی های حاصل از غذا های روی ظرف در را از بین می برد . مایع ظرفشویی و مایع هایی دستشویی بین مردم طرفداران زیادی دارند و بسیار پر کاربرد هستند . این دو نوع از نظر ظاهری شبیه هم هستند اما همان طور که از اسم هایشان مشخص است مایع ظرفشویی مخصوص ظرف ها و مایع دستشویی مخصوص دست ها است . مایع ظرفشویی قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی بیشتری نسبت به مایع دستشویی دارد ، مایع ظرفشویی از موادی درست می‌شود که اگر با پوست برخورد کند باعث حساسیت میشود ، اما مایع دستشویی در کنار تمیز و ضدعفونی کردن پوست دست ضد حساسیت هم هستند و میکروب‌ها را هم از بین می‌برند .

در مایع دستشویی از گلیسیرین استفاده شده است ، گلیسیرین به دلیل چرب بودنش برای شستن ظروف مناسب نیست . مایع های ظرفشویی و دستشویی خیلی راحت‌ تهیه می شوند ، قدرت پاک کنندگی بالایی دارند ، ضدعفونی کننده نیز هستند و به همین دلیل استقبال زیادی از این مایع ها شده است . با ورود به هر خانه ای یک مایع ظرفشویی در کنار سینک آشپزخانه دیده می‌شود و یک مایع دستشویی در سرویس بهداشتی منزل است . برای استفاده از مایع ظرفشویی برای ظرف ها بهتر است برای محافظت از پوست دست از دستکش استفاده شود .

خرید عمده مایع دستشویی لیتری

خرید عمده مایع دستشویی لیتری از مهم ترین ملاک ها برای پیشرفت یک کشور رعایت بهداشت و سلامتی افراد آن کشور است . محصولات شوینده در زندگی انسانها برای سلامت عمومی و فردی نقش خیلی مهمی دارند . به همین خاطر خیلی از کارخانه جات و شرکت ها در عرصه تولید شوینده ها و مواد بهداشتی فعالیت می‌کند . کارخانه جات تولید محصولات شوینده سعی می‌کنند با نوآوری در تولیداتشان ، نیازهای بهداشتی مردم را رفع می کنند .

شرکت‌هایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند مایع دستشویی درجه یک را تولید می‌کنند و روانه بازار می‌کنند . عمده فروشان این مایع ها را خریداری کرده و مایع دستشویی بسته بندی شده را در فروشگاه های سطح شهر پخش می کنند . مایع دستشویی صادراتی ، مایع دستشویی یکبار مصرف ، مایع دستشویی کیلویی و … همه این ها را کارخانه جات و شرکت های فعال در این زمینه تولید می‌کنند و به صورت عمده به فروشگاه ها عرضه می کنند .

این تولیدکنندگان تاید های کیلویی ، مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی و … را و با بهترین کیفیت روانه‌ی بازار می‌کنند و به علت عمده فروشی ، قیمت مناسب تری نیز دارند . می‌توان مایع های دستشویی را به صورت عمده با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد . به دلیل توجه افراد به بهداشت شخصی به خصوص در اوج همه گیری کرونا این فوم ها و مایع های دستشویی رونق فراوانی دارند . با توجه به اینکه مایع های دستشویی و دیگر محصولات بهداشتی در اندازه‌ های مختلف نیم لیتری ، یک لیتری و …در بازار موجود است و قیمت هر کدام نسبت به اندازه شان متفاوت است .

فروش ویژه مایع دستشویی نیم لیتری

مایع های دستشویی توسط برند های مختلف تولید می شوند و بعد به دست مصرف کننده می‌رسند . معمولاً نوع گلیسیرینه آن به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد و کیفیت زیادش ، افراد زیادی تمایل به خرید این محصول دارند . قیمت مایع های دستشویی وقتی که به صورت عمده خریداری میکنید خیلی مقرون به صرفه تر است . مایع دستشویی تقریبا می توان گفت جای صابون را در کشور گرفته است و همین دلیل در سایزهای مختلف تولید می شوند .

به دلیل اینکه در بین افراد و بازار مایع دستشویی درجه 1 تقاضای زیاد دارد ، مایع های نیم لیتری هم وارد بازار شده است . مایع دستشویی کیلویی برای سرویس‌ های عمومی مانند سرویس تالارها و رستوران ها ، پارک ها و مکان های تفریحی ، اماکن مذهبی و … که روزانه افراد زیادی به سرویس بهداشتی این مراکز مراجعه می‌کنند مصرف مایع های دستشویی هم زیاد است ، بسیار مناسب است بدین گونه که با خرید این مایع های کیلویی هزینه‌ها نیز کاهش می یابد زیرا برای هر بسته بندی مایع دستشویی مبلغی باید پرداخت شود . اگر قصد خرید مایع دستشویی در بطری های نیم لیتری را دارید می توانید به فروشگاه های محصولات شهر خود مراجعه کنید و یا از طریق سایت های اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید .

مراکز پخش مایع دستشویی یکبار مصرف

مراکز پخش مایع دستشویی یکبار مصرف در اغلب شهرهای ایران مراکزی هستند که مایع دستشویی ، تاید ، مایع لباسشویی و … تولید می‌کنند . تولیدکنندگان این محصولات بهداشتی دارای شغلی پر درآمد و پرسود هستند ، زیرا همه مردم به بهداشت فردی و عمومی خیلی توجه ویژه ای می‌کنند ، به همین منظور این تولیدی ها مایع دستشویی یکبار مصرف را از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید کرده و با تولید این مایع ها افراد می‌توانند این مایع ها را در کیف یا ماشین خود به همراه داشته باشند و هنگام آلودگی دستهایشان از آنها استفاده کنند .

بسیاری از شرکت‌ها این مایع ها را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند . مایع دستشویی یکبار مصرف با بسته بندی های متنوع و زیبا در کارخانه‌های فعال در زمینه محصولات بهداشتی تولید می شوند.

در این تولیدی و یا شرکت ها صابون یکبار مصرف ، مایع ظرفشویی یکبار مصرف ، شامپو یکبار مصرف و … هم در کنار مایع دستشویی یکبار مصرف تولید می شوند . تولید این محصولات به صورت یک بار مصرف باعث افزایش رعایت بهداشت شده است.

 

  • تبلیغات: 
    1. نمایندگی مایع ظرفشویی پریل اصفهان مشهد
    2. خرید مایع دستشویی لوکس ۱۰ لیتری فله ای
    3. پخش پودر لباسشویی عطر دار جدید یزد + عمده ارزان
    4. مایع لباسشویی ترکیه ایران آلمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما