تولید پودر صابون فله 30 کیلویی

از گذشته تا به امروز مواد شوینده های گوناگونی تولید و به بازار عرضه شده است، که نوعی از آن پودر صابون فله هست. بازار فروش پودر فله ای صابون به دلیل قیمت و کیفیت آن بسیار پر طرفدار است.

استفاده از پودر صابون فله 30 کیلویی بیشتر در مکان های عمومی مانند: هتل ها، بیمارستان ها و غیره که به مقدار زیاد شست و شو دارند استفاده می شود. تولید پودر صابون در درجه های گوناگونی انجام می شود.a

تولید پودر صابون فله 30 کیلویی

ویژگی بارز پودر صابون باکیفیت

ویژگی بارز پودر صابون باکیفیتپودر لباسشویی در بخش های مختلفی کاربرد دارد، علاوه بر شستن البسه بسیاری از افراد برای شستن پرده، ملحفه و فرش نیز از آن استفاده می کنند. نوعی از پودر صابون وجود دارد که مخصوص شستشوی لباس های کودک و نوزاد است، معمولاً در تولید آن ها از مواد شیمیایی ضعیف تری استفاده می شود و عطر و بوی کمتری نسبت به سایر پودر ها دارند.

در زیر به برخی از کاربرد های پودر صابون اشاره می کنیم:

  • از بین بردن بوی بد البسه
  • روان شدن زیپ های فلزی
  • شستن ظروف
  • تشخیص محل نشتی گاز
  • خارج کردن زیور آلات تنگ

پودر صابون بیشتر برای شستن لباس های آسیب پذیر استفاده می شود زیرا ترکیبات آن طوری است که به بافت و رنگ پارچه آسیب نمی رساند.

موارد استفاده از پودر صابون درجه یک

پودر صابون از ریزشده ی صابون های گوناگون تشکیل شده است. پودر صابون بستگی به نوع صابونی دارد که از آن ایجاد شده است. در واقع هر خاصیتی که صابون داشته باشد، پودر صابون هم همان خاصیت را دارد.

پودر صابون به دلیل اینکه دارای ذره های کوچکی است، تاثیرگذاری بالایی دارد و خیلی زود لکه را از بین می برد. به دلیل افزایش سطحی که مواد ضدعفونی کننده دارند، خیلی زود کارآیی خود را با بالاترین حد ممکن نشان می دهد.

از پود صابون اغلب برای تمیز کردن و شست و شوی لباس نوزاد ها و کودکان استفاده می کنند. البته نباید فراموش کنیم که پودر صابونی که برای کودکان استفاده می شود دارای مواد شیمیایی خیلی کمتری به نسبت پودرهای صابون دیگر می باشد.

کودکان پوست حساسی دارند و به همین دلیل پودر صابونی که برای آن ها استفاده می کنند دارای آنزیم بسیار کمی می باشد.

پودر صابون خیلی زود کف می کند ولی برای کودکان میزان این کف کمتر می باشد تا چشم های آن هارا دچار آسیب نکند.

برای استفاده از پودر صابون کافی است کمی آب به مقدار پودر صابونی که برداشته اید اضافه کنید. به سرعت تاثیر آن را خواهید دید.

می توان با قاطعیت گفت که پودر صابون یکی از بهترین مواد شست و شوی لباس و دست می باشد. اما باید دقت کنید که پودر صابونی که مخصوص شست و شوی لباس هستند، دارای مواد چربی زدایی بالایی هستند که سبب شده چربی پوست شما را از بین ببرد. پس بهتر است قبل از استفاده از آن از دستکش استفاده کنید.

هر آنچه که باید درباره پودر صابون بدانیم

هر آنچه که باید درباره پودر صابون بدانیم در صورتی که از پودر صابون ممتاز استفاده می نمایید باید بدانید پودر صابون فله از مواد درجه یکی باید تهیه شده باشد که مواد قلیایی و شیمیایی درون آن کمتر استفاده شده باشد تا به پوست آسیب کمتری وارد نماید. در واقع تولید پودر صابون فله ایرانی مفید یرای پوست حساس می باشد و برای شست و شوی لباس افرادی که پوست آن ها لطیف و حساس است مانند پوست نوزادان و یا افرادی که دچار بیماری پوستی هستند از پودر صابون فله بسیار استفاده می شود.

کیفیت شست و شو لباس با پودر صابون فله به تمیزی مواد شوینده دیگر می باشد به همین دلیل بیشتر هتل ها و یا مکان هایی که از وسایل آن مانند حوله، ملافه و غیره به طور عمومی استفاده می شود، جهت شستشو از پودر صابون فله برای بهداشتی بودن استفاده می نمایند. پودر صابون فله ای را در شست و شو با دست و یا با ماشین لباسشویی می توان استفاده کرد. همچنین در هنگام شست و شو استفاده از این نوع پودر صابون به لباس نرمی و لطافت می بخشد.

پودر صابون یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین انواع مواد شوینده است که از آن در صنایع مختلفی استفاده می شود. استفاده های این محصول بسیار جالب و عجیب می باشد که ممکن است برخی از ما تا کنون آنها را نشنیده باشیم. از کاربرد پودر صابون می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • یکی از کاربرد های این محصول برای تمیز کردن انواع چربی از ته قابلمه و تابه می باشد. صابون قدرت چربی زدایی بسیار بالایی دارد و می تواند در مقایسه با مایع ظرفشویی انواع چربی را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرد.
  • یکی دیگر از موارد استفاده و کاربرد این محصول در دور کردن انواع شته در صنعت کشاورزی می باشد. بسیاری از کشاورزان مقداری از پودر صابون را به درختان خود می مالند که این امر موجب دور کردن انواع شته از درخت خواهد شد.
  • از پودر صابون می توان به عنوان بوگیر در خودرو استفاده کرد. اگر بوگیر های صنعتی در دسترس شما نیست می توانید برای از بین بردن بوی بد خودرو خود از پودر های صابون استفاده کنید.
  • از این کالای ارزشمند و کارآمد می توان برای جلوگیری از زنگ زدگی انواع میخ و چرخ استفاده کرد. زمانی که لولای در به صدا در می آید، می توان به کمک این محصول آن را روانتر کرد و صدای آن را کاهش داد.

مزایای استفاده از پودر صابون

تا چند سال اخیر، تنها پودری که برای شستشوی لباسها وجود داشت، تاید بود که در انواع برندها تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گرفت؛ اما چند سالی ست که پودر صابون نیز به بازار آمده و با وجود انواع شوینده های قدرتمندی که در این زمینه وجود دارند، اما جایگاه خود را پیدا کرده و از فروش فوق العاده ای برخوردار است.
و اما مهمترین موارد کاربرد پودر صابون برای شستشوی لباسهای زیر می باشد:

  • لباسهای نوزادان و کودکان
  • لباسهای زیر
  • انواع ملحفه
  • پارچه های سفید

همانگونه که به خوبی از این موضوع آگاهی دارید، لباسهای نوزادان و کودکان از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و در صورت شستشو با پودرهای عادی، ممکن است برای پوست حساس کودکان مشکلات زیادی را به وجود آورده و آنها را دچار التهاب نماید، اما پودرهای صابونی که در کشورمان تولید می شوند معمولاً فاقد اسانس و رنگهای مضر بوده و بهترین انتخاب برای شستشوی این لباسها به شمار می روند.
همچنین لباسهای زیر که به صورت مستقیم با پوست انسان سر و کار دارند، اگر با استفاده از پودر صابون شسته و تمیز شوند، تمامی آلودگی ها، باکتری ها و میکروب هایی که با چشم دیده نمی شوند را از بین برده و هیچگونه آلرژی و حساسیتی را به وجود نمی آورند.

پخش پودر صابون فله ارزان

پخش پودر صابون فله ارزان عرضه کلی پودر صابون فله در کشور با قیمت منصفانه ایی انجام می شود. عرضه این محصول به صورت فله ایی باعث می شود تا هزینه های استفاده کنندگان این کالا تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. پودر صابون محصولی است که از آن می توان برای تمیز کردن لباس های کثیف استفاده کرد. این محصول از رشته های صابونی تهیه شده است و قدرت پاک کنندگی بسیار زیادی دارد.

پودر صابون فله در ایران به مقدار خیلی زیادی یافت می شود. ایران از جمله کشورهایی در جهان می باشد که از زمان نیاکانمان به فرمول و نحوه ی ساخت صابون دسترسی پیدا کرده است. بسیاری از ساختارهایی که صابون ها امروزه دارند مربوط به الگوهایی می باشد که از زمان گذشته باقی مانده است. با این تفاوت که امروز توانسته اند صابون هایی تولید کنند که قدرت لکه بری بیشتری دارد و آن هم به خاطر این است که میزان مواد شیمایی در آن ها افزایش یافته است. فروشنده بزرگ پودر در ایران توانسته است انواع پودر صابون را تولید کند و به دست مردم برساند.

بوی مطبوع پودر صابون سبب شده طرفداران خاص خودش را داشته باشد. هنگامی که برای بار اول پودر صابون در عرصه ی بازار به شکل خیلی گسترده ای ارائه شد، افراد می پرسیدند که پودر صابون چیست؟ با توضیحاتی که توسط فروشندگان و تولید کنندگان پودر صابون ارائه دادند، افراد به تمام پرسش های خود رسیدند.

فروش پودر صابون در کشور به دو صورت فله ایی و بسته بندی شده انجام می شود. فروش فله ایی این محصول با هزینه بسیار کمی انجام می شود که منجر به ایجاد صرفه مالی هر چه بهتر برای مشتریان و استفاده کنندگان این کالا خواهد شد.

مرکز فروش پودر صابون به صورت فله ایی این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار خواهد داد. در فروش فله ایی افراد می توانند پودر صابون مورد نیاز خود در حجم و اندازه دلخواه تهیه کنند.

این سایت یکی از معتبر ترین مراکز فروش این محصول ارزشمند در کشور می باشد که مدل های گوناگون پودر صابون را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان ارجمند قرار می دهد.

توزیع کننده پودر صابون 400 گرمی پیروز

پودر صابون که از فرآورده های جدید صابون است و چند سالی است که استفاده از آن رایج شده است. کاربرد پودر صابون در بخش های مختلف به اثبات رسیده است. عرضه پودر صابون فله از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. به دلیل تاثیر گذاری بالای پودر صابون برای شستن البسه، در خیلی از خانه ها پودر صابون جایگزین پودر های لباسشویی شده است.

برای تهیه پودر صابون فله می توانید به عمده فروشی های مخصوص مواد شوینده مراجعه کنید. معمولاً پودر صابون فله نسبت به نوع بسته بندی شده، مناسب تر است. اجناس فله به دلیل اینکه فاقد بسته بندی خاصی هستند با قیمت پایین تری به فروش می رسند به همین دلیل از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

مراکز عرضه پودر صابون فله، این محصول را به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند. وقتی شما محصول را به صورت کیلویی و فله خریداری می کنید، مدت زمان بیشتری از آن استفاده می کنید و نیاز نیست برای خرید محصول در رفت و آمد باشید.

مراکز عرضه پودر صابون 400 گرمی پیروز این محصول را از تولید کننده ها خریداری می‌کنند و با قیمت مناسب تر در بازار عرضه می کنند.

امروزه با توجه به نوسانات قیمت در بازار کشورمان نمی توان قیمت دقیقی برای اجناس مشخص کرد و معمولا قیمت ها هر چند روز یک بار به روز می شوند ولی هر زمان قصد خرید این صابون ها را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی معتبر از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

برخی از فروشگاه ها در ماه چندین بار اجناس خود را به صورت فروش ویژه عرضه می کنند، اگر می خواهید اجناس با کیفیت را با قیمت مناسب تری تهیه کنید، فرصت فروش ویژه را از دست ندهید.

پودر صابون فله ارزان میتوانند در اشکال مختلف مورد استفاده قرار بگیرند از جمله پودر صابون سفیدکننده و یا به اشکال جامد و مایع. تقریبا در تمام اماکن عمومی، شرکت ها، اداره و مراکز درمانی و …..از صابون به دلیل پاک کنندگی منحصر به فرد استفاده میشود. اما تا به حال از خود پرسیده اید که نحوه ی ساخت صابون چگونه است؟ یا از چه موادی ساخته می شود؟

در قدیم با استفاده از خاکستر گیاهان و ترکیبات دیگر پودر صابون پیروز را تولید می کردند اما با گذشت زمان ترکیبات دیگری وارد چرخه ی تولید این محصول شد. امروزه یکی از اصلی ترین ترکیبات صابون چربی است. چربی مورد استفاده در تولید صابون میتواند منشا حیوانی(مانند تالو) و یا چربی گیاهی (روغن نارگیل و….) داشته باشد. تقریبا 75% صابون از چربی تولید می شود. یک صابون خوب علاوه بر پاک کنندگی قوی باید دارای ویژگی های دیگری نیز باشد از جمله ضد حساسیت بودن آن، و رایحه ی مطلوب و قابل قبول آن محصول.

عرضه کنندگان پودر صابون درجه یک

عرضه کنندگان پودر صابون درجه یک یکی از پودر صابون کیلویی که این روزها از آن برای شستشوی بسیاری از لباسها و ملحفه ها استفاده می شود، پودر صابون فله ای می باشد؛ این محصول که توسط کارخانجات داخلی کشورمان تولید شده و از طریق مراکز توزیع کننده آن به بازار ارائه می شود، دارای ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت بوده و به عالی ترین شکل ممکن لباسها را شسته و آنها را عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی می نماید.

کارخانه های تولید پودر صابون فله ایرانی سعی در تولید پودر با کیفیت و مرغوبیت کرده است تا تمامی افراد در هر شرایطی بتوانند از آن استفاده نمایند. این کارخانه ها با دستگاه های به روز پودر صابون را در اندازه های گوناگون و با درجه ای عالی تولید و به دست مصرف کننده می رسانند بر روی جعبه این پودرها باید علامت استاندارد، برچسب وزارت بهداشت نیز خورده باشد.

با استفاده از پودر صابون فله در شست و شو باعث می شود جنس لباس دیرتر از بین برود همچنین این نوع از پودر جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از پودرهای شست و شوی دیگر می باشد. در هنگام استفاده از این نوع پودر با دست پوست آسیبی نمی بیند و خشک و زبر نمی شود. بهتر است پودر صابون فله را در مکان خشک نگهداری کنید در صورتی که پودر نم و مرطوب شود اثر پاک کنندگی کمتری دارد. در هنگام شست و شو از میزان پودری که برای شست و شو نیاز است استفاده نمایید.

مدت هاست که شاهد رونق فروش پودر صابون باکیفیت در کشورمان هستیم که برخی از آنها به صورت فله ای و برخی دیگر در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند؛ بسیاری از هتل ها و مراکز بیمارستانی نوع فله ای این محصول را به صورت عمده خریداری کرده و از آن برای شستشوی ملحفه های سفید خود بهره می گیرند، چرا که پودر صابون به سبب ویژگی های منحصر به فرد و ترکیبات عالی که دارد، انواع چرک و لکه هایی که بر روی لباسها و یا ملحفه های سفید وجود دارند را از بین برده و آنها را سفید و درخشان می نماید؛ همچنین پس از شستشو هیچگونه اثری از بوی متداول شوینده ها از خود باقی نمی گذارد، چرا که دارای اسانسی کاملاً ملایم و ضد حساسیت می باشد.

 

  • تبلیغات: 
    1. قيمت مايع چند منظوره ٦٥٠ عمده
    2. پودر ماشین لباسشویی پرسیل لاوندر ترکیه
    3. خرید مایع ظرفشویی صنعتی
    4. مركز پخش مايع ظرفشويى ٨٠٠ گرمى

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما