بازار فروش صابون رختشویی فله کیلویی

صابون، یکی از شوینده های پر قدرت جهت پاک کردن سطوح می باشد. استفاده از آن قدمتی طولانی دارد تا به امروز که به شکل های کنونی رسیده است. صابون ها بر اساس ترکیبات به کار رفته در آن انواع مختلفی دارد و برای شستن لباس، بدن، ظرف در اندازه های گوناگون به کار می رود. در این مطلب قصد داریم با صابون رختشویی فله و بازار فروش آن و مزیت استفاده از آن نسبت به دیگر شوینده ها آشنا شویم.

بازار فروش صابون رختشویی فله کیلویی

همه چیز درباره صابون رختشویی

همه چیز درباره صابون رختشویی طبیعتاً نوع صابونی که برای مصارف دارویی و درمانی، روشویی و استحمام و ظرف شویی به کار می رود با نوع صابونی که برای شستن رخت و لباس و ملحفه به کار می رود تفاوت هایی اساسی دارد و در نوع رختشویی آن چیزی که بیش از همه مورد توجه است قدرت پاک کنندگی و لکه بری می باشد که پودر صابون رختشویی به خوبی از عهده این وظیفه بر آمده است.
در ابتدا صابون از ترکیب خاکستر حاصل از سوختن چوب گیاهان، چربی حیوانات و آب طی فرایند خاصی تولید می شد و برای شستن لباس ها به کار می رفت. بعدها با پیشرفت علم و صنعت استفاده از مواد طبیعی به مرور کاهش یافت و جای خود را به ترکیبات مصنوعی داد تا برای تولید صابون در کارخانه های صابون سازی از آن بهره گرفته شود.

صابون رختشویی امروزه به شکل های جامد، مایع، پودر یا رنده شده و ژل مانند وجود دارد. به طور یک یک ماده قلیایی ایجاد می کند و از ترکیبات ویژه ای برای ساخت آن استفاده می شود که آب، رنگ، اسانس طعم و عطر دهنده و مواد نگهدارنده جز مواد مشترک تمامی صابون ها می باشد اما چیزی که به طور ویژه در ترکیب صابون رختشویی مشاهده می شود ماده شیمیایی سورفاکتانت می باشد که باعث از بین بردن لکه ها و آلودگی ها از بافت لباس ها می شود.

اهمیت استفاده از صابون رختشویی

اهمیت استفاده از صابون رختشویی مزیت اصلی استفاده از صابون رختشویی سازگاری آن با پوست می باشد چرا که در تولید آن از مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود. نسبت به شوینده های حاوی آنزیم، می توان گفت برای سلامتی انسان بی خطر است با این حال لکه های مختلف هم چون لکه خون، چربی، لکه های حاصل از مواد غذایی و آب میوه ها و… را به خوبی از بین می برد.

برای شستن لباس افرادی که پوست حساس دارند به ویژه کودکان، همچنین برای شستن لباس های زیر که به طور مستقیم با بدن در تماس است و لباس هایی با بافت های نرم چیزی به اندازه شستشو با دست و استفاده از صابون رختشویی نمی تواند مناسب باشد. به همین جهت صابون رختشویی بسیار پرکابرد و سبدخرید هر خانواده ای ضروری است.

با توجه به ترکیبات به کار رفته در تهیه صابون هم چون نمک سدیم و اسیدهای چرب آلی، سود سوز آور، تالو و… علاوه بر سازگاری با پوست بدن با محیط زیست نیز سازگار است. عطر و رایحه ملایمی به لباس ها می دهد و خاصیت ضدمیکروبی و ضد عفونی کننده نیز دارد.

تولیدی صابون رختشویی فله کیلویی

تولیدی صابون رختشویی فله کیلویی با افزایش جمعیت شهری و افزایش تقاضا برای انواع شوینده ها، کارخانه و کارگاه تولیدی صابون رختشویی اقدام به تولید و عرضه صابون رختشویی کیلویی در کنار مایع دستشویی و صابون بسته بندی نموده اند. هتل ها و بیمارستان ها، کارخانه ها و خانه ها و به طور کلی هر جایی که حجم بالایی از لباس و ملحفه و…در یک زمان نیاز به شستشو دارد استفاده از صابون فله کیلویی بسیار کارساز و مقرون به صرفه است.

با مراجعه به نمایندگان فروش تولیدی صابون رختشویی می توان بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب محصول مورد نظر خود را به اندازه مورد نیاز تهیه نمود. هم چنین سایت های فروش اینترنتی این شرکت ها بستر مناسبی را فراهم می آورد تا مشتریان به راحتی بتوانند به ثبت سفارش خود آن هم با قیمت ارزان تر نسبت به محصول بسته بندی شده بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما