بازار عرضه مایع دستشویی غلیظ گالنی

مجصولات بهداشتی امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی هر شخصی می توانند داشته باشند. یکی از کاربردی ترین محصولات بهداشتی، مایعات دستشویی می باشند. مایع های دستشویی دارای نمونه های زیادی در بازار هستند که هر کدام با غلظت ها و رنگ های متنوع در وزن های متفاوتی موجود می باشند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با مایع دستشویی غلیظ صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بازار عرضه مایع دستشویی غلیظ گالنی

دلایل پر مصرف بودن مایع دستشویی

دلایل پر مصرف بودن مایع دستشویی نقش مایعات در طول روز اهمیت بالایی دارد. به دلیل این که ما به صورت روزانه استفاده ی مداومی از مایعات داریم. با توجه به شرایط کرونای حاضر در چند سال اخیر، کاربرد مایعات دستشویی بیشتر از قبل شده است. با همه گیر شدن ویروس کرونا، به دلیل این که افراد با سطوح مختلفی در طول روز در تماس هستند، استفاده از مایع های دستشویی نسبت به قبل، خیلی پر رنگ تر شده است.

چند نمونه از موارد استفاده از مایع های دستشویی:

  • قبل از غذا خوردن یا بعد از اتمام غذا
  • بعد از استفاده یا تعویض پوشک کودکان و افراد کهنسال بیمار
  • بعد از بسته بندی و جمع آوری کردن زباله ها
  • پس از لمس سطوح کثیف
  • پس از استفاده ی سرویس بهداشتی
  • بعد از تعمیر قطعه ی ماشین، یخچال، گاز یا فریزر
  • بعد از لمس کردن بدن حیوانات
  • بعد از پاکیزه کردن بینی های خود بخصوص در هنگام سرما خوردگی
  • پس از عطسه کردن رایج در زندگی یا هنگام بیماری
  • هنگام استفاده از اجناس پلاستیکی که کثیف می باشند و …

پاکیزگی برای هر فردی در زندگی کاملا ضروری است. شما به عنوان مثال تصور کنید در هنگام کار، دستانتان به مواد کثیفی آلوده شوند. وقتی با دستان کثیف فصد دارید هر کار دیگری انجام بدهید، خودتان رغبت نمی کنید. بنابراین احتیاج دارید که دستانتان را تمیز و پاکیزه کنید.

از طریق های مختلفی می توان این کار را انجام داد. ولی استفاده از مایعات دستشویی، علاوه بر اینکه به صرفه تر است، در بیشتر موارد نیز در دسترس خواهد بود و از این لحاظ بهتر می باشد.

در ضمن، برای از بین بردن ویروس های موجود در دستان هنگام آلوده شدن، بهترین راه حل، شستن دست ها با مایع های دستشویی می باشد. مایعات دستشویی باعث کشته شدن ویروس های زنده ی موجود در دستانتان می شوند.

چگونه می توان مایع دستشویی بهتر خرید؟

چگونه می توان مایع دستشویی بهتر خرید؟ مایعات، همان طور که در متن های قبل گفتیم، دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام مزیت های خاصی دارند. مایعات در رایحه های متنوعی ساخته شده اند. هر فردی متناسب با سلیقه ی خود می تواند محصولات دلخواه خود را انتخاب و خریداری کند. بعضی از مایعات مناسب نرم کردن پوست های خشک شده و بعضی دیگر، مناسب کارهای شستشو برای غیر از دست ها می باشند.

اما به نظر شما بهترین مایع های دستشویی در بازار کدام مایعات می باشند! مارک های مختلفی در فروشگاه ها موجود می باشند که اگر بخواهیم چند نمونه از مایع دستشویی باکیفیت را نام ببریم، می توانیم درماکلین، اوه، اکتیو، صحت، سیو، داو، راپیدو و پریل را مثال بزنیم که از محبوب ترین شرکت های معروف حال حاضر بازار در زمینه ی مایعات دستشویی می باشند.

معمولا بهترین و مناسب ترین مایع های دستشویی، آن هایی هستند که

  1. علاوه بر داشتن بوی دلپذیر، به دستان افراد آسیب نرسانند.
  2. دارای ویژگی آبرسانی به پوست باشند.
  3. دارای خاصیت آنتی باکتریال باشند. به دلیل این که آنتی باکتریال باعث می شود که با سرعت بیشتری ویروس و باکتری های دست های آلوده را از بین ببرند. البته استفاده ی بیش از حد این نوع مایع های دستشویی برای سلامت بدن ضرر دارد. پس پیشنهاد می شود که بطور معمولی استفاده کنید و خیلی زیاد استفاده نشود.
  4. بعضی دیگر از مایع های دستشویی بصورت کرم می باشند. این نمونه محصولات برای کسانی که پوست دستانشان حساس است، مناسب تر می باشد.

راهنمای شناخت مایع دستشویی غلیظ

راهنمای شناخت مایع دستشویی غلیظ خرید مایع های دستشویی به دلیل استفاده ی زیاد در طول روز، باید با دقت بیشتری انتخاب شوند. بعضی از مایع های دستشویی به دلیل داشتن میزان سدیم سولفات بالا، باعث آسیب رساندن به دست و پوست می شود.

بنابراین باید به بسته بندی محصول نیز دقت کنیم تا محصولی که دارای میزان کمتری سدیم سولفات می باشد، خریداری کنیم. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، میزان غلیظ بودن مایع دستشویی نیز اهمیت بالایی دارد. وقتی شما مایع دستشویی غلیظ تری خریداری کنید، می توانید با استفاده ی کمتری دستان خود را پاکیزه کنید و در هزینه ی خود صرفه جویی بیشتری داشته باشید.

شما می توانید با توجه به فرمولاسیون مایعات ظرفشویی، از میزان غلظت مایعات مطلع شوید و آن ها را خریداری کنید.

غلظت مایع های دستشویی رابطه ی مستقیمی با کیفیت بالای آن ها دارند. شما وقتی مایع را در کف دستان خود می ریزید، اگر مایع بصورت غلیظ تری باشد، متوجه خواهید شد و در نتیجه میزان کمتری از مواد مایع را استفاده می کنید.

مایعات دستشویی را با ترکیبات مختلفی تولید می کنند. بهترین ترکیبات، ایزوتیازولین می باشد. به دلیل اینکه به خوبی در آب حل می شود و از رشد کردن قارچ ها، ویرورس ها و باکتری ها جلوگیری می کند.

ترکیبات دیگری مانند سورفکتانت های آنیونی و سورفکتانت های آمفوتریک در ساخت مایع های دستشویی با کیفیت استفاده می شوند.

فروشنده عمده مایع دستشویی باکیفیت

فروشنده عمده مایع دستشویی باکیفیت امروزه مراکز فروش، تولید کنندگان و فروشگاهی های زیادی در زمینه ی مایع دستشویی عمده و مایع دستشویی گالنی فعالیت می کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، مایع های دستشویی با رایحه های متنوع، رنگ ها، عطر، اسانس و نرم کننده با بسته بندی ها و گالن های مختلفی خریداری کنید.

تولید کنندگان می توانند با عرضه مایع دستشویی نه تنها در کشورمان ایران بلکه در تمامی کشور ها، کسب و کار های خود را رونق بدهند. چرا که افراد زیادی به صورت روزانه در شرکت ها، ادارات، سازمان ها، سرویس های بهداشتی عمومی یا سرویس های بهداشتی منزل خود و خیلی جاهای دیگر، استفاده زیادی از این محصولات دارند.

وب سایت های زیادی نیز در سراسر کشور وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به هر کدام از وب سایت ها، محصولات بهداشتی و مایع های دستشویی خود را با برند ها و رنگ های متفاوت در وزن های مختلفی خریداری کنید و در هزینه ی خود نیز صرفه جویی بیشتری داشته باشید.

امیدواریم در این مقاله، توانسته باشیم اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم تا بتوانید محصول باکیفیت و مناسب تری خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما