بازار خرید پودر رختشویی دستی هوم کر

پودر رختشویی یکی از شوینده های پرمصرف است که با کیفیت های مختلف توسط برندهای متعددی تولید می شود. هوم کر یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در تهیه پودر لباسشویی است که با بکارگیری بهترین و‌ مرغوب ترین مواد اولیه در تهیه این شوینده، توانسته است باکیفیت‌ترین پودر رختشویی را به بازار فروش ارائه دهد.‌ در بازار خرید پودر رختشویی دستی هوم‌کر می توان این شوینده را به قیمت تولیدی کارخانه خریداری نمود.‌ خریداران عمده برای دستیابی به تجارت پرسود می توانند به این بازار مراجعه کرده و پودر رختشویی هوم کر را در بسته‌بندی های مختلف سفارش داده و با کمترین هزینه خریداری نمایند.

بازار خرید پودر رختشویی دستی هوم کر

آشنایی با فرآیند تولید پودر رختشویی دستی

آشنایی با فرآیند تولید پودر رختشویی دستی تولیدکنندگان پودر لباسشویی دستی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تهیه این شوینده بهره می گیرند. پودر رختشویی دستی به کمک دانش فنی متخصصان و مهندسان این رشته و با بکارگیری جدیدترین و مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات، تولید می شود. در ترکیب این شوینده از مواد مختلفی استفاده شده است.

پودر رختشویی دستی حاوی نرم کننده هایی است که لطافت و نرمی اولیه را به لباس بازگرداند. رایحه و عطری که برای تهیه این شوینده مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا طبیعی و بسیار ملایم است. این رایحه و‌عطر تا چند روز بر روی البسه باقی می ماند. در فرمولاسیون پودر رختشویی دستی از میزان و درصد معینی سدیم سیلیکات، کربنات سدیم، سود سوزآور، نمک گلوبر، زئولیت، پنتازودیم و مواد مختلف دیگری استفاده می شود که شاید این اسامی برای شما ناآشنا بوده و شناخت دقیقی از عملکرد آن ها در پودر رختشویی دستی نداشته باشید.

اما آنچه مهم است، این که پودر رختشویی دستی دارای کف مناسب برای پاک کنندگی بیشتر چربی ها و لکه های باقی مانده از مواد غذایی روی لباس است. این شوینده حاوی آنزیم هایی است که می تواند انواع لکه ها را از سطح لباس پاک کند. در ترکیب این شوینده از موادی استفاده شده است که به بافت و الیاف لباس آسیب نمی رساند.

استفاده از سفید کننده ها در تهیه پودر رختشویی دستی، موجب می شود لباس های رنگی و سفید شما دچار چرک مردگی نشوند. این شوینده موجب تغییر رنگ البسه تیره و مشکی نیز نخواهد شد. این شوینده به خوبی در آب ولرم حل شده و با میزان کمی از پودر رختشویی می توان حجم زیادی از البسه را شست.

بررسی کاربرد پودر رختشویی دستی

بررسی کاربرد پودر رختشویی دستی پودر رختشویی با ویژگی های خاصی که دارد می تواند قابلیت ها و کارایی های مختلفی نیز داشته باشد. از این شوینده علاوه بر شست و شوی البسه می توان برای پاک نمودن سطوح مختلف نیز استفاده کرد. از این شوینده برای شستن سرامیک ها و کاشی های کف و دیواره های سازه نیز می توان استفاده کرد.

بیشترین موارد استفاده از این شوینده، مشاغلی هستند که با چربی و روغن سرو کار دارند. محل کار برخی مشاغل مانند مکانیک ها و آشپزها همواره در معرض چربی و لکه های اشی از آن است. با استفاده از پودر رختشویی می توان چربی و لکه ها را از این سطوح پاک نمود. از پودر رختشویی در منزل برای شیت و‌شوی موکت و فرش های کوچک نیز استفاده می شود.‌

به طور کلی می توان گفت کاربرد این شوینده به شست و شوی البسه منتهی نشده و گستره وسیعی دارد. البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که از پودر رختشویی دستی به هیچ عنوان نباید برای ماشین لباسشویی استفاده کرد. این شوینده در ماشین لباسشویی رسوب کرده و موجب خرابی دستگاه شما خواهد شد.

نکات مهم برای خرید پودر رختشویی

نکات مهم برای خرید پودر رختشویی اگر برای خرید پودر رختشویی به مراکز عرضه‌کننده این محصول مراجعه کرده باشید، با برندهای متعددی مواجه خواهید شد که در زمینه تولید پودر رختشویی به فعالیت می پردازند. به همین دلیل توصیه می کنیم پودر رختشویی دستی را از بین برندهای برتر و شناخته شده خریداری نمایید. کیفیت تولیدات این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده است.

هنگام خرید این محصول به علامت استاندارد این شوینده و مجوزهای وزارت بهداشت نیز توجه کنید. ترکیبات پودر رختشویی همچنین نحوه استفاده از این شوینده روی لیبل آن نوشته شده است. دقت کنید که برای هر نوع لباسی از پودر رختشویی مناسب آن باید استفاده نمود. پودر رختشویی مخصوص لباس کودکان با پودری که برای البسه تیره بکار می رود یا پودری که مخصوص البسه سفید است، متفاوت می باشد. پودر رختشویی را برای خرید انتخاب نمایید که موجب حساسیت در پوست نشده و سازگاری بیشتری با پوست داشته باشند.

قیمت انواع پودر رختشویی دستی

قیمت انواع پودر رختشویی دستی همانطور که اشاره شد، پودر رختشویی دستی با کیفیت های مختلف، توسط برندهای متعددی تولید می شود.‌ خوشبختانه این برندها توانسته اند به خوبی نیاز بازار داخلی کشور را تامین کنند. هر کدام از تولیدکنندگان انواع پودر رختشویی دستی، از معیارها و فاکتورهای خاصی برای تعیین قیمت پودر رختشویی تولید شده خود، استفاده می کنند.

طبیعی است که مهمترین عامل تعیین کننده قیمت پودر رختشویی دستی، قیمت مواد اولیه ای است که در تهیه این شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.‌ نحوه عرضه پودر رختشویی به بازار فروش، عاملی است که در تعیین قیمت این شوینده، نقش مؤثری دارد. عرضه‌کنندگان مستقیم پودر رختشویی دستی، این محصول را با حداقل قیمت و ارزان تر از سایر بازارهای فروش، ارائه می دهند.

خرید پودر دستی از طریق واسطه ها و سودجویان بازار خرید و فروش این شوینده، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. واسطه ها پودر رختشویی دستی را بسیار گران‌تر از قیمت واقعی آن ارائه می دهند. قیمت خرید عمده پودر رختشویی دستی با قیمت خرید جزئی این محصول نیز تفاوت چشمگیری دارد.

اگر می خواهید قبل از خرید این شوینده از قیمت فروش پودر رختشویی اطلاع پیدا کنید، با کمی جستجو در اینترنت، عرضه‌کنندگان مستقیم این شوینده را پیدا کرده و پس از استعلام قیمت فروش این محصول، نسبت به خرید آن اقدام نمایید. فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده پودر رختشویی دستی، شرایط خرید آنلاین و غیر حضوری این شوینده را برای خریداران عمده فراهم نموده اند.

خریداران عمده اگر در زمینه نحوه خرید آنلاین این محصول اطلاعانی ندارند، از کارشناسان این فروشگاه ها راهنمایی های لازم را کسب کنند. با خرید از این فروشگاه ها اطمینان حاصل می کنید که پودر لباسشویی را با قیمت واقعی آن خریداری نموده اید. پودر لباسشویی که شما از طریق سایت های فروش این فروشگاه ها سفارش داده‌اید، در اسرع وقت به آدرس‌تان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما