مرکز خرید پودر لباسشویی دستی بدون فسفات

آب و مواد شوینده به کمک هم می توانند انواع چرک و آلودگی را از روی لباس ها زدوده و تمیزی و درخشندگی را جایگزین آنها سازند. حال با توجه به افزایش نیاز بازار و یا به عبارت دیگر همزمان با تغییر نیازهای امروزی، مواد شوینده بیشتری نسبت به قبل تولید شده اند که خواص بهتری را هم از خود بروز داده اند؛ برای مثال می توان پودر لباسشویی بدون فسفات را نام برد که یکی از قابلیت های ویژه آن، لکه بری فوری می باشد. حال از بزرگترین مرکز خرید پودر لباسشویی عمده می توانید پودر دستی بدون فسفات را تهیه نمایید.

مرکز خرید پودر لباسشویی دستی بدون فسفات

آشنایی با انواع مختلف پودر لباسشویی

آشنایی با انواع مختلف پودر لباسشویی در حال حاضر محصولات بسیاری تحت عنوان شوینده البسه در بازار وجود دارند که هر یک از آنها دارای نام خاصی بوده و کاربرد و مشخصاتشان هم متفاوت می باشد؛ برای مثال می توان پودر لباسشویی را نام برد که خود به انواع گوناگون دسته بندی می گردد.

نمیدانیم این را شنیده اید یا نه که پودر لباسشویی نسبت به مایع لباسشویی، در امر تمیزی البسه، پرقدرت تر عمل خواهد کرد و شاید علت اینکه عده ای از افراد به مصرف این محصول ادامه داده اند، همین باشد؛ در هر صورت بحث بر سر این نیست که آیا پودر بهتر است یا مایع، بلکه هدف اصلی در این بخش، آشنایی با انواع مختلف پودر لباسشویی می باشد که عبارتند از:

  1. پودر لباسشویی برای البسه رنگی: این پودر دارای فرمولاسیون مناسبی بوده و از محصولات کاملا استاندارد به شمار می آید که نه تنها لکه ها را کاملا محو خواهد کرد، بلکه رنگ لباس را نیز حفظ کرده و حتی درخشندگی بیشتری را به آن می بخشد؛ همچنین استفاده از این پودر، یک مزیت عمده داشته و آن هم این است که لباس ها رنگ پس نمی دهند.
  2. پودر برای البسه سفید: لباس هایی که دارای رنگ سفید و روشن می باشند، توسط این پودر به خوبی پاک و تمیز شده و اثری از زردی روی آنها باقی نخواهد ماند.
  3. پودر مخصوص البسه نوزادان: این پودر که بدون آنزیم می باشد، علاوه بر اینکه انواع باکتری و آلودگی را از روی لباس ها می زداید؛ بلکه حساسیت و آلرژی را هم از نوزادان دفع خواهد کرد.

پودر لباسشویی دستی چگونه ساخته می شود؟

پودر لباسشویی دستی چگونه ساخته می شود؟ پودر از شوینده های مقرون به صرفه به شمار آمده و نسبت به مایع لباسشویی به مدت زمان بیشتری قابل استفاده خواهد بود، ضمن اینکه این محصول دارای نرخ کمتری هم بوده و بنابراین انتخاب و تهیه آن، از هر نظر، مناسب خواهد بود، اما می خواهیم در این بخش موضوع دیگری را راجع به این محصول، مورد بررسی قرار دهیم که آن نحوه ساخت پودر لباسشویی دستی می باشد که توضیحات مختصر و مفیدی را درباره آن ارائه خواهیم داد:

  • پس از گردآوری مواد اولیه مانند سورفکتانت، سفید کننده و غیره؛ این مواد داخل دستگاه میکسر شده و این دستگاه که از نوع تک جداره استیل است؛ اقدام به میکس و ترکیب کردن مواد با هم می نماید.
  • پس از انجام عملیات لازم توسط این دستگاه، مواد مورد نظر طی فرآیندهایی خاص به پودر تبدیل شده و حالا برای انتقال آنها از سیستم انتقال پودر اسکرو بهره خواهند برد.
  • بعد از کنترل کیفی محصول و تایید آن، اکنون نوبت به بسته بندی پودر توسط دستگاه پرکن رسیده و محصولات آماده به عرضه خواهند بود.

قیمت بازار پودر لباسشویی دستی بدون فسفات

قیمت بازار پودر لباسشویی دستی بدون فسفات پودر لباسشویی دستی بدون فسفات را می توان یکی از برترین انواع پودر معرفی کرد که هم بوی مطبوعی به انواع لباس بخشیده و هم براقیت و نو شدن را در آنها به دنبال خواهد داشت؛ در ضمن این پودر به نحوی ساخته شده که به پوست دست هم آسیبی را وارد نخواهد کرد؛ برای انواع لباس های سفید و رنگی هم مناسب بوده و بنابراین امتیازات زیادی را می توان در آن جستجو کرد.

حال اگر تصمیم به تهیه این محصول دارید؛ می توانید همین حالا اقدام نمایید، فقط باید پیش از هر چیز، قیمت پودر لباسشویی دستی را استعلام کنید، چرا که قیمت بازار این محصول، نوسانات لحظه ای را تجربه کرده و پایدار نخواهد ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما