مراکز خرید پودر رختشویی عمده صادراتی

مراکز خرید پودر رختشویی عمده صادراتی با کیفیت عالی و قیمت ارزان در حجم عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث حذف دلالان از این بازار گردیده و خرید و فروش این محصول پر کاربرد و ضروری را در ایران و سایر کشورها رونق خوبی بخشیده است.

مراکز خرید پودر رختشویی عمده صادراتی

آنچه در مورد پودر رختشویی می دانید

آنچه در مورد پودر رختشویی می دانید پودر رختشویی شامل دو گروه بزرگ ماشینی و دستی می باشد. قیمت پودر رختشویی به مواردی نظیر داخلی و خارجی بودن آن پودر، کشوری که آن پودر را ساخته، دستی یا ماشینی بودن پودر لباسشویی، مارک یا برند پودر رختشویی، بسته بندی یا فله بودن پودر رختشویی، نوع و تعداد آنزیم های استفاده شده، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات پودر، قدرت لکه بری و میزان پاک کنندگی، رایحه و عطر پودر رختشویی، نوع و جنس بسته بندی کالا، اندازه و حجم بسته پودر لباسشویی، داشتن ویژگی های خاصی مانند نرم کنندگی، مکان و نحوه خرید پودر رختشویی بستگی دارد.

انواع پودر رختشویی 5 آنزیم با درصد اثرگذاری خود در تمیز کردن لباسها از بهترین انواع موجود در کشور هستند. خوشبختانه در کشور ما تولید پودر رختشویی دستی 5 آنزیم با کیفیت های عالی انجام می شود. تولید این محصولات، ایران را از واردات و متحمل شدن هزینه های سنگین و هنگفت پودر لباسشویی خارجی نجات داده است. این محصول هم در بسته های کاغذی 500 گرمی و هم در کیسه های فله ای کیلویی تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. میزان توان پاک کنندگی پودر های رختشویی به نوع و تعداد آنزیم های موجود در آن پودر رختشویی بر می گردد.

امروزه عمدتا پودرهای تولید شده دارای 5 آنزیم می باشند. قدرت این آنزیم ها طوری است که آلودگی های مختلف سطح لباس ها را بدون اینکه ضربه به رنگ و بافت لباس وارد شود، از بین می برند. در اصل هر آنزیمی یک وظیفه خاص را بر عهده دارد. بعضی آنزیم ها برای پاک کردن آلودگی های سطحی نظیر گرد و خاک و برخی دیگر برای از بین بردن آلودگی لکه های چربی کاربرد دارند. بعضی از آنزیم ها وظیفه حفظ بافت و رنگ لباس را بر عهده دارند.

پودر رختشویی را مناسب با رنگ لباس انتخاب نمایید تا لباسهای نام آسیب نبینند و درخشندگی خود را از دست ندهند. لباسهای سفید را با پودر رختشویی سفید شو و لباسهای مشکی و تیره را با پودر رختشویی مشکی شو بشورید تا رنگ آنها ثابت بماند و تغییر رنگ ندهند.

بررسی کیفیت پودر رختشویی عمده

بررسی کیفیت پودر رختشویی عمده کیفیت پودر رختشویی اهمیت زیادی دارد، پودر رختشویی، با کیفیت است که از ترکیب مناسب و استانداردی برای تولید آن استفاده شده باشد که قدرت پاک کنندگی خوبی نیز داشته باشد و ضمناً از لباس به خوبی محافظت کند تا دچار پوسیدگی و رنگ رفتگی نشود.

پودر رختشویی 5 آنزیم به جای مواد شیمیایی از آنزیم استفاده کرده که عملکرد بسیار خوبی دارد و برای افزایش قدرت شویندگی یک محصول باکیفیت می باشد این محصول ضرری برای پوست ندارد و باعث ایجاد حساسیت نمی شود و برای انواع لباس، و سطوح مناسب می باشد و کارایی بسیار عالی دارد.

پودر لباسشویی خوب و با کیفیت به جز اینکه ضامن سلامت پارچه و لباس شماست بر عملکرد و طول عمر ماشین لباسشویی نیز اثر می گذارد توجه داشته باشید که از پودر دستی برای شست و شوی با دست و از پودر رختشویی مخصوص ماشین برای ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

پودرهای که استاندارد و با کیفیت نباشند باعث تغییر رنگ لباس شده و بعد از گذشت مدت کوتاهی لباس دیگر حالت اولیه اش را ندارد و کم کم دچار پوسیدگی می شود و همچنین محفظه پودر ماشین لباسشویی نیز آسیب دیده و خراب می شود.

پودر رختشویی چه ویژگی هایی دارد؟

پودر رختشویی چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از ویژگی های پودر رختشویی قدرت پاک کنندگی و لکه بری آن است. یکی دیگر از ویژگی های مشخص کننده برتری یک پودر رختشویی، رایحه و عطر و موجود در آن است. مسلماً استشمام بوی خوش لباس های شسته شده ، حس خیلی خوبی برای انسان به وجود می آورد. سابقه استفاده از پودرها رختشویی به سال های بسیار قبل باز می گردد. ولی امروزه این محصولات از تنوع بسیاری دارا می باشد.

پودرها به صورتی ساخته شده اند؛ که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا به ماشین لباسشویی، صدمه نرسانند. به طبع ترکیبات و آنزیم های موجود در پودرها مخصوص ماشین لباسشویی با پودر های دستی، متفاوت است. یکی دیگر از ویژگیهای این محصول این است که به خوبی در آب حل شود و با نفوذ در بین تار و پود پارچه آن را پاکیزه و تمیز کند و بعد از شستشو نیز هیچ اثری از پودر بر روی لباس باقی نماند و اگر پودر بر روی لباس باقی بماند هم به بافت لباس آسیب می‌رساند و همچنین پوشیدن این گونه لباس ها حساسیت بر روی پوست ایجاد می کند و به پوست آسیب می‌زند.

تمام شوینده‌های شیمیایی من جمله پودر های لباسشویی با توجه به فرمولاسیون های خاصی تولید شده اند و معمولاً از مواد اسیدی و بازی تولید می شوند این مواد اصلاً سازگاری مناسبی با پوست دست نداشته و باید مواد دیگری مانند انواع روغن ها و نرم کننده ها به آنها اضافه شود تا باعث عدم حساسیت زایی در آنها شود. این پودرها اگر از نوع دستی باشند که ممکن است به پوست دست در هنگام شستشو آسیب برسانند و پودرهای ماشینی نیز شاید در صورت آبکشی مناسب و کافی صورت نگیرد موجب حساسیت پوست بدن شوند پس یکی از ویژگی های مهم این پودر این است که باید ضد حساسیت باشند تا هیچ گونه حساسیتی را برای پوست دست و بدن به همراه نداشته باشد.

حفظ تازگی در دوره های طولانی یعنی مقاومت دائمی در برابر رطوبت داشتن. ویژگی دیگر داشتن آنزیم خشک کننده قوی که در صورت رطوبت کم خشک بمانند. پودر های رختشویی مرغوب در آب سرد آسان و به راحتی حل شده و همچنان قدرت شویندگی و کیفیت خود را حفظ کنند و بعد از شست و شو سفیدک آن روی لباس باقی نماند.

توزیع کننده پودر رختشویی کیسه ای

توزیع کننده پودر رختشویی کیسه ای توزیع پودر رختشویی کیسه ای در این شرکت با قیمت بسیار مناسب و ارزان ارائه می شود و به همین دلیل مورد توجه مصرف کنندگان عمده می باشد، در اصل این محصول دارای کیفیت عالی می باشد و به خاطر عرضه کیلویی با قیمت ارزان تری به فروش می رسد، مشتریان عمده می توانند این محصول را با هزینه کم به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت ما خریداری نمایند.

با چندین سال تجربه در تولید و صادرات پودر رختشویی صادراتی عالی برای جلب رضایت مشتریان گرامی سعی و تلاش نموده و کیفیت عالی و قیمت ارزان و رضایت مشتری اولویت ما بوده و خواهد بود.

 

  • تبلیغات: 
    1. نمایندگی مایع ظرفشویی پریل اصفهان مشهد
    2. خرید مایع دستشویی لوکس ۱۰ لیتری فله ای
    3. پخش پودر لباسشویی عطر دار جدید یزد + عمده ارزان
    4. مایع لباسشویی ترکیه ایران آلمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما